Według zeszłorocznego raportu JD Pwer, w którym klienci byli pytani o to, jak są zadowoleni z mocy, wykonania i konstrukcji swoich samochodów (APEAL study), Infiniti QX56 został w swojej klasie absolutnym zwycięzcą. Infiniti jednak nie zasypia na laurach i zaprezentowało odmłodzony model, w którym przeprowadzono innowacje wnętrza, nieznacznie podwyższono moc silnika, zastosowano jeszcze więcej luksusowych akcesoriów i nowinek technicznych.
Z zewnątrz zmiany przeprowadzono zwłaszcza na przedniej i tylnej części auta, zmieniono też przednie światła przeciwmgielne i relingi dachowe. Nowym standardem są 20-calowe aluminiowe obręcze. Można też wybierać z dwóch nowych odcieni – Lakeshore Slate (łupkowy) oraz Serengeti Sand (piaszczysty). Przednia część QX56 jest masywniejsza. Ogromna przednia maska ukrywa widlastą ósemkę. Do wyposażenia standardowego należą ksenonowe lampy, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne (zapamiętujące pozycję) oraz przyciemniane szyby od słupka B w tył. W standardzie oferowane są także przednie i tylne czujniki parkowania oraz kamera wsteczna. Rozmiary pozostały prawie bez zmian, długość Infiniti QX56 wynosi 5255 mm, szerokość 2019 mm, a wysokość razem z relingami 1956 mm (wersja z napędem 2WD) lub 1976 mm (wersja 4WD).
We wnętrzu wykorzystano wyłącznie najlepsze materiały, jak drewno, aluminium, stal nierdzewna czy skóra Sojourner. Drugi rząd siedzeń oferuje aż 106 cm dla kolan podróżnych. Taki wynik udało się uzyskań przede wszystkim dzięki rozstawowi osi 3129 mm. Elektrycznie składany trzeci rząd siedzeń podzielono w stosunku 60:40, po jego złożeniu podłoga przestrzeni bagażowej jest równa, a pojemność bagażnika wynosi wtedy 2748 l. Nowością techniczną jest nowy elitarny zestaw audio z głośnikami Bose, konwerterem cyfrowego dźwięku Burr-Brown, twardym dyskiem Music Box o pojemności 9,5 GB i czytnikiem kart CF (dla plików MP3). Nowy design otrzymała deska rozdzielcza z elektroluminiscencyjnymi zegarami Fine Vision. Nie zabrakło nawigacji Infiniti, „inteligentnego klucza” czy systemu informującego w realnym czasie o sytuacji na drogach (wymaga wykupienia usługi XM radio). Dostępne jest również centrum multimedialne z 8-calowym ekranem chowanym w podsufitce. Kolejnymi nowościami są podświetlenie sterowania radiem w kierownicy, zamykany schowek w desce rozdzielczej, zmieniony lewarek 5-biegowego automatu, podgrzewana kierownica (w standardzie wyłącznie dla wersji 4WD). Nowością jest odcień wykończenia wnętrza Stone.
Pod maską Infiniti QX56 pracuje 8-cylindrowy widlasty silnik benzynowy DOHC o pojemności 5,6 l. Jednostka oferuje 239 kW (320 KM) przy 5200 obr./min i 532 Nm przy 3400 obr./min. Silnik połączono z 5-biegowym automatem, który oferuje także tryb do jazdy z przyczepą, który umożliwia uzyskać 90 % momentu obrotowego poniżej 2500 obr./min. Infiniti QX56 może ciągnąć przyczepę o masie całkowitej 4050 kg (wersja 2WD) lub 4005 kg (wersja 4WD). Hamowaniem zajmują się chłodzone tarcze na wszystkich kołach. Układ hamulcowy wyposażono w systemy ABS, BA, EBD i VDC. Systemy biernego bezpieczeństwa reprezentują tradycyjne w tej klasie airbagi przednie i boczne dla przednich siedzeń, kurtyny dla wszystkich trzech rzędów, aktywne zagłówki na przednich siedzeniach i 3-punktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich podróżnych.
Odmłodzone Infiniti QX56 będzie oferowane w jedynej wersji wyposażenia z możliwością wyboru między napędem na jedną lub obie osie. Produkcja nowego modelu odbywa się w amerykańskim zakładzie Nissana w stanie Mississippi.