•  Zmiany dotknęły całą sieć stacji star w Niemczech (586 placówek) oraz większość w Czechach (405 z 415 istniejących) i Słowacji (8 z 10) działających pod marką Benzina.
  • Orlen inwestuje w budowę testowej stacji w Seeberg-Ost pod Berlinem. Pierwsi kierowcy będą mogli z niej skorzystać już w marcu 2020 roku.

Ujednolicony wizerunek na wszystkich rynkach – to część nowej strategii Orlenu. Dla kierowców oznacza to tyle, że logo Orlenu zobaczą nie tylko na stacjach w Polsce, ale także niemal we wszystkich placówkach poza granicami naszego kraju. Koncern posiada bowiem swoje stacje paliw w Czechach, Niemczech, na Litwie i Słowacji.

„Spójny wizerunek na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni, pozwoli nam pełniej wykorzystywać nasz potencjał. Umożliwi też dotarcie do nowych grup docelowych, a tym samym będzie wspierać naszą sprzedaż. Chcemy być, tak jak w Polsce, kojarzeni jako marka godna zaufania, wysokiej jakości i często pierwszego wyboru. Proces ujednolicania wizerunku stacji będziemy wzmacniać poprzez dalsze zaangażowanie w jedną z najpopularniejszych dyscyplin na świecie, czyli Formułę 1, w której w nadchodzącym sezonie będziemy obecni jako sponsor tytularny zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN” – wyjaśnił Daniel Obajtek, kierujący polskim koncernem.

W ramach ujednolicenia wizerunku logo Orlenu pojawiło się na dystrybutorach, pylonach cenowych oraz ekranach w budynkach stacji (zachowano jednak dotychczasowe marki jak star i Benzina). Zmiany dotknęły całą sieć stacji star w Niemczech (586 placówek) oraz większość w Czechach (405 z 415 istniejących) i Słowacji (8 z 10) działających pod marką Benzina. Na tym jednak nie koniec.

Orlen inwestuje w budowę testowej stacji w Seeberg-Ost pod Berlinem. Nowa placówka, będzie oznakowana wyłącznie logo Orlenu. Stacja przy autostradzie nr 10 będzie wyposażona w punkt Stop Cafe 2.0 z pełną ofertą gastronomiczną i spory dział spożywczy. Pierwsi kierowcy będą mogli z niej skorzystać już w marcu 2020 roku.