Fiat Panda jest zawsze dla wszystkich i na każdy dzień roku, tak samo jak 365 tych samochodów, które pojawiły się na imprezie, ustanawiając rekord na największyna świecie zlotem Pand.
Honorowym „gościem" wydarzenia była nowa Panda Waze, najbardziej „social" Panda w historii, która znalazła się tam w idealnej dla siebie scenerii, również ze względu na społecznościowy charakter tego spotkania: pomysł jego zorganizowania zrodził się niemalże przez przypadek w 2017 roku, kiedy pewna dziewczyna z Apulii utworzyła wydarzenie na Facebooku, deklarując chęć pojechania wraz ze znajomymi i ich „Pandino" właśnie do lombardzkiej miejscowości Pandino. Typowa dla kanałów społecznościowych „poczta pantoflowa" zrobiła resztę. 18 czerwca 2017 roku, w dniu oficjalnego otwarcia pierwszej edycji, zjechało się ponad 200 Fiatów Panda, tych starszych i nowych, pochodzących z całych Włoch.
Załogi umówiły się przed zamkiem Visconteo w Pandino, niezwykłą rezydencją myśliwską, zbudowaną ok. połowy XIV wieku, gdzie odbyła się najważniejsza część imprezy: około 200 Pand, przy pomocy kolorowych tablic, stworzyło napis „Panda Waze" - w ten sposób Panda „powitała" swoją nową edycję - Pandę Waze.
Niezwykły jest również sukces Fiata Pandy, który od 1980 roku obrazuje niepowtarzalny sposób podejścia do samochodu w codziennych relacjach: bardziej bezpośredni i swobodny. Wystarczy pomyśleć, że liczba wyprodukowanych w sumie egzemplarzy tego modelu przekroczyła do tej pory 7,5 miliona.
Nowa Panda Waze to pierwszy miejski samochód noszący nazwę Waze, w którym zintegrowana jest aplikacja nawigacyjna o tej samej nazwie z aplikacją Panda Uconnect. Jest to najbardziej „social" Panda w historii, której prawdziwą misją jest udostępnienie wszystkim najbardziej inteligentnych rozwiązań, które upraszczają i poprawiają życie za kierownicą. Zresztą, Fiat Panda od zawsze wyznaczał trendy technologiczne. Na przykład, oprócz tego, że Panda jest pierwszym miejskim samochodem z napędem 4x4 (1983 rok), była również pierwszym w swoim segmencie autem, który mógł poszczycić się prestiżowym tytułem „Samochód Roku" (2004) i, w tym samym roku, pierwszym miejskim samochodem, który dotarł na wysokość 5200 metrów zbocza Mount Everestu.
Długa lista rekordów została wzbogacona również w 2006 roku, kiedy to Fiat Panda został pierwszym miejskim samochodem produkowanym na szeroką skalę z zasilaniem na metan. W 2013 roku z kolei, był to pierwszy samochód w tym segmencie, który wprowadził system aktywnego hamowania. Dzisiaj natomiast jest pierwszym miejskim samochodem noszącym nazwę Waze, integrując funkcje aplikacji z własnym systemem multimedialnym
Należy także podkreślić, że lista dokonań Fiata Pandy ma także znaczący polski akcent, jak np. wyprawa Fiatem Pandą po bezdrożach Afryki: przypomnijmy, że w 2007 roku para polskich autopodróżników (Jolanta Czupik i Dominik Stokłosa) przejechała dookoła Afrykę Pandą w wersji 4×4. W sumie drogami i bezdrożami trzech kontynentów Polacy przejechali niezawodną Pandą 4×4 dystans około 70 000 km.
Jest to pula prestiżowych osiągnięć, która znajduje potwierdzenie w sukcesie handlowym modelu: od 2003 roku Panda wraz z Fiatem 500 jest najlepiej sprzedającym się miejskim samochodem w Europie. Rekord ten potwierdził się również w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku, w których Panda wraz z Fiatem 500 były liderami w swoim segmencie w Europie, z udziałem w rynku równym 29,1%. Ponadto, Fiat Panda zajmuje pierwsze miejsce w ogólnej klasyfikacji we Włoszech (z udziałem prawie 40%) i Grecji, natomiast na podium plasuje się w Hiszpanii, Portugalii i Austrii.