Logo
WiadomościAktualnościPartnerstwo Toyoty z Suzuki

Partnerstwo Toyoty z Suzuki

Współpraca obu partnerów miałaby w przyszłości dotyczyć m.in. małych modeli samochodów adresowanych do rozwijających się rynków jak przykładowo Indie.

Warto dodać, iż w 2015 r. Toyota po raz drugi z rzędu przekroczyła pułap 10 milionów sprzedanych samochodów w ciągu roku. W minionym roku roku wszystkie marki należące do Toyoty - Toyota, Lexus, Daihatsu i Hino – dostarczyły w sumie 10 151 000 nowych aut, co oznacza również prymat światowy przed koncernami Volkswagen i General Motors.

Udostępnij:
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium