Wersja GT ma zmodyfikowane nadwozie, które dodaje sportowego ducha. Charakter auta podkreślają czarne paski oraz progi i lusterka zewnętrzne.

Standardem dla wersji GT są 15-calowe obręcze kół z metali lekkich. Układ wydechowy zakończony jest dwoma końcówkami. Częścią wyposażenia jest także klimatyzacja, system audio z CD.

Nie zmieniło się nic pod maską. Do napędu Peugeota 107 GT służy trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemność skokowej 1,0 l o mocy 50 kW (69 KM) przy 6000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 93 Nm przy 3600 obr./min. Współpracuje on z pięciostopniowa przekładnią manualną i pozwala na rozwijanie maksymalnej prędkości 157 km/h oraz zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 13,7 sekundy. Według danych producenta średnie zużycie paliwa wynosi 4,5 l/100 km.

We Francji Peugeot 107 GT będzie oferowany za 12.300 Euro.RoadLook.pl polecaPeugeot 107 z nową twarzą - dane techniczne, fotogaleria