Ten sedan marki Peugeot pojawi się w sprzedaży latem 2012 roku. Już zapowiedziano, że Francuzi, którzy zdecydują się na jego zakup otrzymają bonus w kwocie 2000 euro. Jednak grupą docelową nie będą osoby prywatne, a firmy, które dołączą ten oszczędny i ekologiczny model do swojej floty.

Peugeot 508 HYbrid4 jest hybrydą będącą połączeniem silnika diesla i motoru elektrycznego. Ze sobą współpracują: turbodiesel 2.0 HDi o mocy 163 KM i maksymalnym momencie obrotowym 300 Nm oraz silnik elektryczny o mocy maksymalnie 37 KM i momencie obrotowym 200 Nm. Łączna moc tego połączonego systemu to 200 KM i 500 Nm. Silnik elektryczny został umieszczony z tyłu pojazdu.

Napęd na koła przenoszony jest za pośrednictwem 6-stopniowej zrobotyzowanej skrzyni biegów BMP6. Może ona pracować w trybie automatycznym lub możemy zmieniać przełożenia ręcznie za pomocą łopatek umieszczonych przy kierownicy. Pojazd wyposażony jest także w system Stop & Start, a także system odzyskiwania energii.

Na desce rozdzielczej, po lewej stronie znajdziemy także pokrętło, które wskazuje procent energii wykorzystanej lub odzyskanej podczas fazy hamowania albo zwalniania. W różnych skalach wskazuje ono także stan baterii (niklowo-metalowe baterie umieszczone pod podłogą bagażnika): Charge, Eco (optymalny zakres pracy), Power, Boost (maksymalne wykorzystanie układu). Na konsoli centralnej umieszczono pokrętło pozwalające wybrać jeden z czterech trybów pracy układu hybrydowego.