Zmiany dotyczą elementów nadwozia i wnętrza oraz jednostek napędowych, które obecnie spełniają wymagania normy Euro 6. Prezentacja zmodyfikowanego Peugeota 508 odbyła się w Londynie, a jednym z gości był ambasador marki, znany tenisista - Novak Djokovic.
Zmodyfikowana została atrapa wlotu powietrza chłodnicy i przedni zderzak. Auto ma obecnie światła diodowe (włącznie z mgłowymi). Nwoy jest także tylny zderzak i światła zespolone.
We wnętrzu nie znajdziemy już całego szeregu przycisków, ale duży dotykowy wyświetlacz, za pośrednictwem którego można ustawiać nawigację, system audio i klimatyzację.
Obecnie wszystkie jednostki napędowe spełniają wymagania normy Euro 6, włącznie z najmocniejszym turbodieslem 2.0 BlueHDI 150. Współpracuje on z sześciostopniową przekładnią manualną. Natomiast wersja 180 KM standardowo połączona jest z nowym automatem EAT6.
Czterocylindrowy silnik benzynowy 1.6 THP 155 spełniający normę Euro 5, zostanie zastąpiony silnikiem 1.6 THP 165 z technologią start/stop. W standardzie będzie on współpracował z sześciostopniową przekładnią manualną lub za dopłatą z sześciostopniowym automatem EAT6.
Peugeot 508 na rynek europejski jest produkowany we francuskim Rennes. Pierwsze egzemplarze zmodernizowanej wersji trafią do sprzedaży od 10 września 2014 r.