Podobnie było także teraz podczas ostatniej rundy mistrzostw Polski na torze w Kamieniu Śląskim pod Opolem.Młody kierowca Automobilklubu Wielkopolskiego i Pol-Car Poznań Racing Team wygrał trening i do sprintu wystartował z pole position. W pierwszym krótszym wyścigu pucharowym wygrał bez problemów, wyprzedzając o 2,5 sekundy Roberta Kisiela z Automobilklubu Rzemieślnik i o ponad 5 sekund swego klubowego partnera Sebastiana Mielcarka. Podczas sprintu na drugim zakręcie w dalszej części stawki zawodników "postawiło" w poprzek toru Alfę Tomasza Mądrego. W kolizji wzięło udział dziewięć samochodów, z czego pięciu nie udało się "reanimować" do wyścigu głównego.W wyścigu zasadniczym kolejność na pierwszych miejscach była podobna. Znów wygrał Artur Czyż przed Robertem Kisielem. Na trzecim miejscu linię mety minął Maciej Kołomyjski, wyprzedzając Sebastiana Mielcarka. Zbigniew Szwagierczak (trzeci z kierowców Pol-Car Poznań Racing Team), piąty w sprincie, nie ukończył wyścigu. W pewnym momencie zawodów miał do wyboru albo uderzyć w Mielcarka, albo zjechać poza tor. Wybrał to drugie rozwiązanie i na poboczu dość pechowo uszkodził miskę olejową, pozbawiając się szans na zdobycie kolejnych cennych punktów.Po eliminacji na torze w Kamieniu Śląskim na pierwszym miejscu z 335 punktami znajduje się Artur Czyż. Kolejne pozycje, już z dość dużymi stratami punktowymi, zajmują Robert Kisiel (230), Zbigniew Szwagierczak (175), Sebastian Mielcarek (151) oraz Marcin Banaszak (127).W wyścigach samochodów turystycznych Andrzej Dziurka skutecznie odrabia straty do prowadzącego Tadeusza Myszkiera. Kierowca Alda Motorsport pod Opolem wygrał wszystko co mógł. Audi A4 Quattro było najlepsze na treningu, a potem w sprincie i wyścigu głównym. Po tej rundzie Andrzej Dziurka zmniejszył o parę punktów dystans do Tadeusza Myszkiera (BMW M3 E36). Na trzecim miejscu sklasyfikowany jest syn aktualnego lidera kategorii samochodów turystycznych Tomasz Myszkier.W słabo obsadzonej kategorii samochodów wyścigowych (zaledwie dziesięć samochodów na starcie) wygrał Tadeusz Kłosowski (Dallara F394-Opel) z Automobilklubu Szczecińskiego, drugi był Michał Gil, także prowadzący pojazd Formuły 3 (Reynard 913-VW). Trzecie miejsce zajął Maurycy Kochański na słabszym samochodzie klasy E-2000 (Reynard 893-Lancia). Na dwa wyścigi przed końcem sezonu prowadzi Michał Gil przed Tadeuszem Kłosowskim i Robertem Podolskim (Eufra 391-Mugen/F3).Wyścig Fiatów Cinquecento Sporting wygrał Tomasz Płaczek z Automobilklubu Wielkopolskiego. Prowadzi on także z 40 punktami w klasyfikacji generalnej sezonu. Wyprzedzić go może jeszcze tylko dwóch kierowców - Maciej Garstecki (24 punkty) i Kamil Zadolny (22 punkty).Puchar M plus M dla samochodów o pojemności do 1100 ccm wygrał Mirosław Gąsecki przed Maciejem Kaczmarkiem. Na końcowe pucharowe zwycięstwo mają szansę tylko ci dwaj zawodnicy oraz Piotr Litwinowicz.
Pogoń za liderem
Artur Czyż od pierwszego pucharowego wyścigu Alf Romeo 156 zdominował ten serial. Niemal w każdej eliminacji staje na podium, i to na najwyższym jego stopniu.