W dywizji 1, najbardziej emocjonującej, gdzie startują najmocniejsze auta z napędem na 4 koła o pojemności 2 litry z turbo doładowaniem, triumfował Otakar Vyborny z Czech (Mitsubishi Lancer Evo VI ), a drugie i trzecie miejsce zajęli Austriacy: Alois Holler (Ford Focus) oraz Peter Ramler (Seat Leon). Z kolei w dywizji 1A, gdzie kierowcy startują w autach o pojemności 1600 z napędem na przednią oś, dwa pierwsze miejsca zajęli reprezentanci Czech: zwyciężył Vaclav Jr. Veverka (Peugeot 106 ) przed Stanislavem Sustą (Skoda Fabia), na podium stanął też Reinis Safonovs z Litwy (VW Polo GTI).

W klasie narodowej triumfowali Polacy. Zwycięzcą wyścigu został Krzysztof Skorupski, drugi był Piotr Kempa, a na trzeciej pozycji uplasował się Paweł Trzepiota (wszyscy - Fiat Seicento). Polacy bardzo dobrze zaprezentowali się też w dywizji 2, gdzie triumfował Andrzej Grigorjew (Seat Ibiza) przed Łukaszem Zollem (BMW 120) i Piotrem Drożdżyńskim (BMW E36).

W dywizji 4 na najwyższym podium stanął Tomas Hurt z Czech w Citroenie C2.

Polscy kierowcy okazali się gościnni Foto: Auto Świat
Polscy kierowcy okazali się gościnni

W zawodach nie zabrakło młodych zawodników - w klasie LT Junior 1400 podium zdominowali Litwini, a zwyciężył Modestas Juodpusis (VW Polo).

Wyniki zawodów dostępne są na stronie www.motoresults.pl. Puchar Europy Strefy Centralnej był doskonałą "rozgrzewką" przed najważniejszą imprezą rallycrossową w tym roku w naszym kraju - dziewiątą rundą Mistrzostw Europy 2010, która zostanie rozegrana na torze w Słomczynie we wrześniu.