Przejdę od razu do rzeczy. Porsche 911 GT2 RS napędzane jest podwójnie doładowanym silnikiem 3,8 l o mocy 620 KM i o momencie obrotowym równym 700 Nm. Moc przenoszona jest za pośrednictwem sześciobiegowej skrzyni manualnej na tylne koła.
Model GT2 RS jest lżejszy o 70 kg niż GT2 między innymi za sprawą dachu z włókna węglowego, cieńszego wykończenia drzwi i znaczącego ograniczenia ilości materiałów wygłuszeniowych.
Osiągi? 3,5 s do setki, 9,8 s do drugiej setki i 28,9 s do trzeciej setki. Prędkość maksymalna – 330 km/h. Porsche GT2 RS pokonuje tor Nurburgring w 7 minut 18 sekund. Szybka bryka, nie ma co.
GT2 RS ma ograniczone wyposażenie komfortowe (brak klimatyzacji, radia i dywaników), ale urozmaicone wyposażenie hardcore’owe (są m.in. ultralekkie kubełkowe fotele i sześciopunktowe pasy). W Niemczech auto kosztuje prawie 240 tys. euro. Co za maszyna!
Galeria zdjęć
Porsche 911 GT2 RS – najpotężniejsze Porsche wszechczasów
Porsche 911 GT2 RS – najpotężniejsze Porsche wszechczasów
Porsche 911 GT2 RS – najpotężniejsze Porsche wszechczasów
Porsche 911 GT2 RS – najpotężniejsze Porsche wszechczasów