przestylizowany przedni pas z bocznymi prowadnicami powietrza, dodatkową poprzeczką centralnego wlotu powietrza oraz podwójnymi listwami diodowymi w zderzaku. Poza tym zastosowano nowy wzór 20-calowych obręczy kół, klamki drzwi pozbawiono plastikowych wkładek oraz zamontowano tylne lampy z czteropunktowymi światłami hamowania i charakterystycznym podświetleniem, znane już z serii 911 Carrera. Zmienił się również kształt końcówek układu wydechowego oraz tylnej pokrywy - teraz trzyczęściowej z pionowymi poprzeczkami po bokach i osobną osłoną pośrodku, optymalizującą przepływ powietrza w komorze silnikowej.

Porsche 911 Turbo i Turbo S są wyposażone w podwójnie turbodoładowane, sześciocylindrowe silniki o pojemności 3,8 litra. Po modernizacji ich moc wzrosła o 20 KM – odpowiednio do 540 i 580 KM. W pierwszym przypadku przyrost mocy jest efektem modyfikacji kanałów dolotowych głowicy, nowych dysz wtryskiwaczy i wyższego ciśnienia paliwa, a w drugim to rezultat wprowadzenia nowych turbosprężarek. Obie jednostki mają teraz tzw. funkcję dynamicznego doładowania - „boost”, która w dalszym stopniu polepsza reakcje silnika podczas agresywnej jazdy. Utrzymuje ona ciśnienie doładowania podczas zmian obciążenia, np. gdy kierowca zwolni na krótko pedał gazu. Dochodzi wtedy jedynie do przerwania wtrysku paliwa, podczas gdy przepustnica nadal pozostaje otwarta.

Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S po liftingu

911 Turbo S Coupé przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 330 km/h - o 12 km/h więcej niż dotychczas. 911 Turbo rozpędza się do pierwszej „setki” w równe 3 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 320 km/h o - 5 km/h wyższą od poprzednika. Równocześnie zużycie paliwa wszystkich wersji obniżono średnio o 0,6/100 km. Według danych producenta (cykl NEDC) coupe potrzebuje 9,1 l benzyny na 100 km w cyklu mieszanym, kabriolet - 9,3 l/100 km.

Lifting oznacza rozbudowane wyposażenie „911-tek” Turbo. Standardem będzie nowo opracowany system multimedialny PCM z nawigacją internetową. Nowa jest kierownica, podobna do tej z modelu 918 Spyder, którą wyposażono w przełącznik trybów jazdy. Kolejną nowością pakietu Sport Chrono jest przycisk Sport Response. Za jego pomocą można na 20 sekund aktywować najlepsza możliwa reakcję silnika i skrzyni biegów, skracając manewr wyprzedzania. Kolejnymi nowościami na długiej liście opcji są:radarowy system kontroli pasa ruchu oraz układ podnoszenia przedniej osi przy niewielkiej prędkości (zwiększa prześwit o 40 mm) – pomocny przy wyjazdach z garażu czy pokonywaniu progów spowalniających.

Na rynku niemieckim nowe Porsche 911 Turbo będzie kosztować od 174 669 euro. Polski cennik nie został jeszcze udostępniony.