Logo
WiadomościAktualnościRenault Global Quality Award

Renault Global Quality Award

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Renault postawiło sobie za cel osiągnięcie pozycji jednego z trzech najlepszych producentów świata pod względem jakości produktu i usług. Osiągnięcie tego celu wymaga poprawy poziomu obsługi Klientów w każdej koncesji na świecie.

Renault Global Quality Award
Auto Świat
Renault Global Quality Award

Konkurs Renault Global Quality Award stworzono, aby włączyć w ten proces całą sieć i aby nagradzać za najlepsze wyniki.Przez 12 miesięcy roku 2006 Sieć Koncesjonerów Renault oceniana była w 2 klasyfikacjach:1. Ogólny poziom satysfakcji Klientów salonów i serwisów;2. Największy wzrost satysfakcji Klientów salonów i serwisów.Zwycięzcy 1 edycji Renault Global Quality Award w Polsce to:- firma Smektała z Leszna - wyróżniona za najwyższy poziom satysfakcji Klientów salonu i serwisu- firma Mador-Gadocha z Jaworza - wyróżniona za największy wzrost satysfakcji Klientów salonu i serwisuNagrodą dla zwycięzców jest weekend w Paryżu oraz udział w międzynarodowej ceremonii uhonorowania wyników jakościowych za rok 2006, z udziałem Prezesa Renault Carlosa Ghosn'a.Konkurs Renault Global Quality Award obejmuje koncesjonerów w 26 krajach:Algieria, Argentyna, Austria, Belgia-Luxemburg, Brazylia, Kolumbia, Chorwacja, Czechy, Francja, Niemcy, Węgry, Włochy, Maroko, Meksyk, Holandia, POLSKA, Portugalia, Rumunia, Rosja, Słowenia, Słowacja, RPA, Hiszpania, Szwajcaria, Turcja i Wielka Brytania.Źródło: Mototarget

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: