Chiński producent samochodów Nanjing Automobile Corporation (NAC) w marcu oficjalnie rozpoczął produkcję pierwotnie brytyjskich samochodów sportowych marki MG. Z Wielkiej Brytanii całą produkcję przesunięto do Chin. NAC produkuje tu następcę modelu 75. Za jakiś czas do chińskiej oferty mają trafić także modele 25 i 45. W Longbridge hale produkcyjne jednak nie spustoszeją. Chiński właściciel chce już niebawem rozpocząć produkcję także w Brytanii.
Jednak to nie wszystko. NAC zaprezentował również własny pojazd studyjny Roewe W2, który zaskakuje nowoczesną stylistyką i techniką, która dorównuje czołowym producentom samochodów. Ponadczasowo wygląda również wnętrze. Dominantą deski rozdzielczej jest duży wyświetlacz dotykowy na konsoli centralnej, który najprawdopodobniej w tej wersji nie pojawi się w seryjnych samochodach.
Chociaż studium zostało w pełni zaprojektowane i skonstruowane w brytyjskim centrum rozwojowym, Roewe W2 otrzymał zupełnie nową platformę podwoziową i nie korzysta z żadnych komponentów dotychczasowych Roverów.
Według nieoficjalnych informacji Roewe W2 jest jednym z pięciu planowanych nowych modeli firmy. Do produkcji auto ma trafić już pod koniec bieżącego roku.