Zaczęło się od nagrania Shakiry i argentyńskiego DJ-a Bizzarap. Piosenka w ramach Music Sessions #53 momentalnie rozeszła się po sieci, stając się prawdziwym hitem. Wystarczy powiedzieć, że po kilku dniach od publikacji na YouTube wideo obejrzano ponad 123 miliony razy! Utwór stał się też numerem jeden na świecie na Spotify z liczbą odsłuchań znacznie przekraczającą 10,5 miliona. Oczywiście liczby te stale rosną.

"Jestem warta tyle, co dwie 22-latki. Zamieniłeś Ferrari na Twingo. Zamieniłeś Rolexa na Casio" - tak m.in. śpiewa Shakira. To właśnie ten fragment najmocniej przebił się w sieci, a Pique umiejętnie to wykorzystał.

Najpierw ogłosił, że zawarł umowę z Casio. Japońska firma stała się partnerem jego federacji Kings League, organizującej nowe rozgrywki piłkarskie.

Następnie Pique przyjechał pod halę piłkarską nowym samochodem, o którym w piosence wspomniała Shakira, czyli... miejskim Renault Twingo. Zamieszczony na Twitterze krótki filmik z jego przyjazdu obejrzano już prawie 28 milionów razy.

Bitwa celebrytów z dużym prawdopodobieństwem może mieć kolejne części. Dla niektórych może być śmieszna, dla innych smutna.

Ładowanie formularza...