Sprzedaż rozpocznie się w kwietniu 2009. Smart ma swoje przedstawicielstwa na 37 rynkach świata, chociaż jeszcze dziesięć lat temu, jako nowa marka sprzedawana była tylko w Niemczech i na ośmiu najbardziej rozwiniętych rynkach ówczesnej Unii Europejskiej. Od stycznia br. Smart ForTwo sprzedawany jest również w USA, gdzie od razu stał się bardzo popularny. Od początku roku sprzedano tu 20 tys. egzemplarzy, do czego zapewne przyczyniła się wysoka cena ropy naftowej i kryzys na amerykańskim rynku samochodów osobowych. W lecie przyszłego roku auto trafi również do Chin.

Brazylia to bardzo zróżnicowany rynek samochodowy, na którym Smart może zdobyć popularność przede wszystkim w przepełnionych miastach, takich jak np. Sao Paulo. W mieście tym żyje 10 mln obywateli, a codziennie zarejestrowanych zostaje tu ok. 1000 nowych samochodów. Brazylijczycy coraz częściej myślą też o środowisku naturalnym, dzięki czemu Smart może zyskać dodatkowe punkty w walce o klienta. Podobnym atutem będzie karoseria o długości 2,5 m, która będzie bardzo praktyczna w przepełnionych centrach brazylijskich metropolii.