Z zewnątrz samochód po liftingu wyróżnia się przeprojektowanym przednim zderzakiem, przestylizowaną osłoną chłodnicy oraz reflektorami z wbudowanymi, diodowymi światłami do jazdy dziennej. Inne są także lusterka, w których umieszczono boczne kierunkowskazy, tylne lampy oraz felgi aluminiowe w rozmiarze 18-cali, a na drzwiach pojawiły się chromowane listwy ozdobne.
Do wykończenia wnętrza przewidziano lepszej jakości materiały oraz perforowaną tapicerkę skórzaną i wentylowane siedzenia. Pojawi się też bogatsze wyposażenie seryjne, które na amerykańskim rynku będzie obejmować 14-głośnikowy system audio JBL i system rozrywkowo-informacyjny Entune z nawigacją.
Silniki pozostaną bez zmian: 381-konna jednostka benzynowa 5.7 V8, a w Europie także Diesel 4.5 D-4D V8 o mocy 286 KM. Oba motory współpracują z sześciostopniowym automatem. Modyfikacjom uległy za to elektroniczne systemy poprawiające jazdę w terenie.
Ceny najnowszej Toyoty Land Cruiser V8 zaczynają się w USA od 69 120 dolarów.
Galeria zdjęć
Toyota Land Cruiser V8 po retuszu
Toyota Land Cruiser V8 po retuszu
Toyota Land Cruiser V8 po retuszu
Toyota Land Cruiser V8 po retuszu
Toyota Land Cruiser V8 po retuszu
Toyota Land Cruiser V8 po retuszu
Toyota Land Cruiser V8 po retuszu
Toyota Land Cruiser V8 po retuszu