Logo
WiadomościAktualnościToyota – obniżki cen w Polsce wynegocjowane w Brukseli

Toyota – obniżki cen w Polsce wynegocjowane w Brukseli

Tomasz Okurowski
Tomasz Okurowski

We wrześniu i w październiku zapłacimy nawet kilkanaście tysięcy złotych mniej za popularne modele Toyoty. Spore obniżki w polskich salonach japońskiej marki mają obowiązywać do końca października, dzięki porozumieniu z europejską centralą Toyoty w Brukseli.

Toyota Corolla 1.2 Turbo - czy to dobra alternatywa dla hybrydy?
Zobacz galerię (4)
Auto Świat / Adam Mikuła
Toyota Corolla 1.2 Turbo - czy to dobra alternatywa dla hybrydy?
  • W ramach nowej akcji można znacznie tańsze będą popularne modele japońskiej marki. Zniżki wynoszą od kilku do kilkunastu tysięcy złotych
  • Udział hybryd w całkowitej sprzedaży Toyoty stanowi od 60 do 80 proc. w przypadku takich modeli, jak Corolla, C-HR czy RAV4
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Polski oddział Toyoty zapowiada spore zmiany w cennikach. Obniżki cen popularnych modeli porównywane są bowiem z rabatami przygotowywanymi w ramach wyprzedaży rocznika. Można bowiem zaoszczędzić nawet kilkanaście tysięcy złotych mniej w porównaniu z poprzednią ofertą cenową. Jest tylko jeden warunek – trzeba zdążyć z zakupem do końca października.

W ramach nowej akcji można znacznie taniej kupić popularne modele japońskiej marki. Aż 16 tys. zł mniej zapłacimy za Corollę Classic. Sporo, bo aż o 14 tys. zł obniżono cenę modelu C-HR. Rabat na nową Corollę sedan wynosi zaś nawet 9 tys. zł (ceny startują od 77 900 zł). Aygo staniało o 6 tys. zł a Yaris o 5 tys. zł. Na tym nie koniec.

Obniżki objęły także popularną Toyotę RAV4. Bez dopłaty dodawana jest nawigacja o wartości 3200 zł. Ponadto za samochód z benzynowym silnikiem 2,0 l zapłacimy 4000 zł mniej.

Skąd takie obniżki? Maciej Kilim z Toyoty Motor Poland wyjaśnia – „Rozmowy z naszymi partnerami w Brukseli toczyły się od tygodni. Naszym celem było doprowadzenie do większego zróżnicowania oferty i zwiększenia udziału w sprzedaży wersji benzynowych. To pozwoli także odciążyć nasze linie produkcyjne akumulatorów, które muszą sprostać lawinowo rosnącemu światowemu popytowi na hybrydy”.

O popularności hybryd najlepiej świadczą statystyki. W całej Europie udział hybryd przekroczył już próg 50 proc. całej sprzedaży aut osobowych Toyoty. „W grupie naszych topowych modeli (nowa generacja Corolli, C-HR, RAV4) udział hybryd w całkowitej sprzedaży stanowi od 60 do 80 procent” – wyjaśnia Kilim. Nowa akcja promocyjna dotyczy wszystkich wersji wyposażenia aut.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo
Autor Tomasz Okurowski
Tomasz Okurowski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium