Ural Schneeleopard

Powstał w wyniku sklonowania motocykla BMW. Wziął udział w wielu konfliktach zbrojnych. Teraz ma liczne grono fanów. Radziecki motocykl budzi szczególnie duże zainteresowanie w Niemczech. Na tamtejszy rynek przygotowano specjalną wersję kultowej maszyny. Moc, prędkość maksymalna, masa własna, spalanie… Zazwyczaj te informacje grają pierwsze skrzypce w katalogach nowych motocykli. W prospekcie Urala o ich znalezienie nie jest łatwo. Trudno wymagać, by w dobie ultralekkich i piekielnie szybkich jednośladów ktokolwiek chciałby chwalić się leciwą konstrukcją, która waży prawie 340 kilogramów, rozwija 40 KM, potrafi "wypić" 8 l/100km i z trudem rozpędza się do 100 km/h… Potęgą Urala jest barwna historia, piękny dźwięk silnika oraz możliwość zamówienia motocykla z bocznym wózkiem, napędem na dwa koła i biegiem wstecznym. Coraz rzadziej spotykane rozwiązania techniczne sprawiają, że w terenie popularny "Rusek" nie ma sobie równych. Współczesny Ural zachował charakterystyczną stylizację oraz prostotę techniczną. Przeprowadzone jedynie zmiany podnoszące komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo. Modernizacji uległ m.in. osprzęt silnika, w którym pojawił się układ zapłonowy Ducati i japoński alternator. Sprawniejsze wytracanie prędkości jest wynikiem zastąpienia bębna tarczą i zaciskiem przygotowanym przez Brembo. Ural Schneeleopard to limitowana wersja kultowego motocykla. Maszyna ma powstać w serii liczącej 20 egzemplarzy. Ich najważniejszą cechą wspólną będzie motoryzacyjny przebój ostatnich lat, czyli biały lakier. Motocykl będzie można zamówić z zimowymi oponami Heidenau. Dystrybutor przewidział także możliwość dostarczenia klientowi Urala z okolcowanymi oponami! Ponadto "śnieżna pantera" otrzyma tapicerowane na szaro siedzenia oraz bagażnik na bocznym wózku. Dodatkowo klient będzie mógł zamówić przednią szybę, owiewki na kierownicę, gmole, podgrzewane manetki, jak również przygotowane z myślą o przewożeniu motocyklem łopaty, kanistry oraz inne akcesoria, które mogą przydać się podczas terenowych eskapad. W Niemczech limitowany Ural Schneeleopard kosztuje 12,9 tys. euro. Więcej o premierach targów Intermot w serwisie motocyklowym

Katalog Samochodów Auto Świat