Smart ForTwo dopiero w przyszłym roku trafi do amerykańskich salonów sprzedaży, jednak firma United Auto Group, która zajmie się dystrybucją Smarta, przyjęła już 12 600 zamówień. Zainteresowani klienci muszą wpłacić zaliczkę 99 dolarów.

Ilość zamówień odpowiada ¾ planowanej sprzedaży. Smart chce bowiem w USA sprzedać w pierwszym roku 16 tys. egzemplarzy. Możliwe, że cała pula przeznaczona na bieżący rok zostanie wyprzedana jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży. Jednak nie każdy, kto wpłacił zaliczkę 99 dolarów musi kupić Smarta, zainteresowanym osobom pozostawiono czas do namysłu.

Amerykański dystrybutor przewiduje, że zainteresowanie Smartem wzrośnie po dalszych podwyżkach cen benzyny, kiedy Amerykanie uświadomią sobie, że małym samochodzikiem mogą się przemieszczać dużo taniej niż w dużych pickupach. Amerykańscy klienci mogą wybierać z trzech wersji – podstawowej Pure, lepiej wyposażonej Passion i otwartej Passion Cabrio.