Mocno zmodyfikowany kompakt nie będzie miał jednak następcy, jego rolę przejmie bowiem auto od podstaw zbudowane jako elektryczne, czyli ID.3. Na razie jednak e-Golf pozostaje w ofercie. Dostępny jest z 5-drzwiowym nadwoziem, w jednej bogatej odmianie wyposażeniowej. Zachętą do zakupu może też być cena auta czy bezpłatny pakiet przeglądów. Standard obejmuje m.in. automatyczną klimatyzację, aktywny tempomat, możliwość wyboru profilu jazdy czy multimedia z nawigacją.
Samochód można ładować z domowej instalacji lub też z ładowarek publicznych (zarówno prądem zmiennym, jak i stałym, co jednak wymaga zamówienia w salonie odpowiedniego złącza). Ładowanie trwa od niespełna godziny do 17 godz.
Silnik | elektryczny |
Moc maksymalna | 136 KM przy 3000-12 000 obr./min |
Maks. moment obrotowy | 290 Nm przy 3000 obr./min |
Napęd | na przednią oś |
Skrzynia biegów | 1-biegowa (redukcyjna) |
Dł./szer./wys. | 4270/1799/1482 mm |
Pojemność bagażnika | 341-1231 l |
Akumulator | litowo-jonowy, 35,8 kWh |
Śr. zużycie prądu | 15,3 kWh/100 km |
Zasięg | 233 km |
Prędkość maksymalna | 150 km/h |
Przyspieszenie 0-100 km/h | 9,6 s |
Emisja CO2 | 0 g/km |
Cena | od 141 890 zł |