Mocno zmodyfikowany kompakt nie będzie miał jednak następcy, jego rolę przejmie bowiem auto od podstaw zbudowane jako elektryczne, czyli ID.3. Na razie jednak e-Golf pozostaje w ofercie. Dostępny jest z 5-drzwiowym nadwoziem, w jednej bogatej odmianie wyposażeniowej. Zachętą do zakupu może też być cena auta czy bezpłatny pakiet przeglądów. Standard obejmuje m.in. automatyczną klimatyzację, aktywny tempomat, możliwość wyboru profilu jazdy czy multimedia z nawigacją.

Samochód można ładować z domowej instalacji lub też z ładowarek publicznych (zarówno prądem zmiennym, jak i stałym, co jednak wymaga zamówienia w salonie odpowiedniego złącza). Ładowanie trwa od niespełna godziny do 17 godz.

Silnik elektryczny
Moc maksymalna 136 KM przy 3000-12 000 obr./min
Maks. moment obrotowy 290 Nm przy 3000 obr./min
Napęd na przednią oś
Skrzynia biegów 1-biegowa (redukcyjna)
Dł./szer./wys. 4270/1799/1482 mm
Pojemność bagażnika 341-1231 l
Akumulator litowo-jonowy, 35,8 kWh
Śr. zużycie prądu 15,3 kWh/100 km
Zasięg 233 km
Prędkość maksymalna 150 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 9,6 s
Emisja CO2 0 g/km
Cena od 141 890 zł