W Europie Zachodniej (bez Niemiec) sprzedaż wzrosła o 7 procent - do 1,98 mln sztuk (2010: 1,85 mln). Koncern z Wolfsburga rozwijał się zatem lepiej, niż rynek, który odnotował spadek o 4,4 procent. W Europie Środkowej i Wschodniej koncern przekazał klientom 548 000 aut – o 29,4 procent więcej niż rok wcześniej (2010: 423 200). Bardzo zadowalająco wzrasta popyt w Rosji, gdzie w 2011 roku nowe samochody odebrało 229.000 klientów (131 300; + 74,4 procent). Na rodzimym niemieckim rynku sprzedaż aut koncernu zwiększyła się w 2011 roku o 11,4 procent i wyniosła 1,15 mln modeli (2010: 1,03 mln).

Bardzo dobre wyniki w 2011 roku odnotowano na rynkach azjatyckich. W całym regionie Azji i Pacyfiku sprzedaż wzrosła o 19,8 procent do 2,56 mln sztuk (2010: 2,14 mln sztuk). Na największym pojedynczym rynku – w Chinach, Volkswagen sprzedał 2,25 mln aut (1,92; + 17,2 procent). W Indiach sprzedaż podwoiła się: nabywców znalazło 111.600 aut koncernu (53.300; +109,3 procent).

Grupa Volkswagena odnotowała wzrost również w innych częściach świata. W Ameryce Południowej łączna sprzedaż wyniosła 933.400 pojazdów (887.900; +5,1 procent), w Ameryce Północnej sprzedanych zostało 666.800 aut (549.200; + 21,4 procent). W Stanach Zjednoczonych marki koncernu sprzedały w ciągu dwunastu miesięcy 444.300 samochodów (360 300) i osiągnęły wzrost o 23,3 procent.

Światowa sprzedaż Audi wyniosła w 2011 roku 1,3 mln samochodów (+ 19,2 procent). Skoda dostarczyła do klientów 879 200 aut (+ 15,3 proc.), a Seat 339 500 pojazdów (+3,1 procent). Najwięcej aut sprzedał Volkswagen. Marka z Wolfsburga zakończyła 2011 rok kolejnym rekordem - 5,1 mln samochodów (2010: 4,5; +13,1 procent). Także Volkswagen Samochody Użytkowe osiągnął w 2011 roku najlepszy w historii wynik sprzedaży. Na całym świecie sprzedano 528.800 sztuk lekkich samochodów użytkowych, co oznacza wzrost w porównaniu z 2010 rokiem o 21,4 procent (435.700).

„Mimo trudnych i niepewnych warunków na rynku motoryzacyjnym wszystkie marki koncernu poprawiły swoją sprzedaż. Ten doskonały wynik bez wątpienia jest zasługą naszych pracowników” – wyjaśnił Członek Zarządu Koncernu ds. Sprzedaży Christian Klingler. „Przed nami kolejny rok. Pomimo, że w 2012 sytuacja na europejskich rynkach będzie nadal niepewna, koncern Volkswagen jest dobrze przygotowany by stawić czoła stojącym przed nim wyzwaniom i odegrać wiodącą rolę na światowych rynkach”.