Sercem Volvo S60 Polestar jest turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik T6 o mocy 508 KM i momencie obrotowym 575 Nm. Moc jest przekazywana na wszystkie koła za pośrednictwem wzmocnionej skrzyni biegów oraz sprzęgła typu Haldex Gen4 XWD. Dzięki temu połączeniu samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 300 km/h.
Poza wzmocnioną jednostką o oznaczeniu B6304T4, auto otrzymało lepsze amortyzatory – Ohlinsa, nowy układ hamulcowy z sześciotłoczkowymi zaciskami Brembo. Dodatkowo poszczególne elementy zawieszenia zostały ulepszone, zmodyfikowano też układ kierowniczy.
Zmiany stylistyczne są delikatne dzięki czemu nie popsuły ładnej sylwetki Volvo. Zmodyfikowane zostały przedni i tylny zderzak, a tył auta zdobi 3,5 calowy wydech.
We wnętrzu dodano obicia tapicerki wykonane z alkantary, a deska rozdzielcza została delikatnie obniżona. Zmieniono też wyprofilowanie foteli, które lepiej obejmują ciało kierowcy.
Galeria zdjęć
Moc jest przekazywana na wszystkie koła za pośrednictwem wzmocnionej skrzyni biegów oraz sprzęgła typu Haldex Gen4 XWD.
Dzięki temu połączeniu samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 300 km/h.
Poza wzmocnioną jednostką o oznaczeniu B6304T4, auto otrzymało lepsze amortyzatory – Ohlinsa, nowy układ hamulcowy z sześciotłoczkowymi zaciskami Brembo.
Dodatkowo poszczególne elementy zawieszenia zostały ulepszone, zmodyfikowano też układ kierowniczy.