Kształty nadwozia są dość kanciaste, natomiast wnętrze to feeria pomysłów stylistycznych na miarę XXI wieku. Model X jest połączeniem auta typu pick-up oraz pojazdu rekreacyjnego. Ale takich koncepcyjnych modeli pojawia się teraz mnóstwo. Stylistom Hondy (auto powstało w amerykańskim studiu projektowym) udało się zaproponować nowatorskie rozwiązania odróżniające Model X od dziesiątek tego typu modeli pojawiających się ostatnio na salonach samochodowych.Jeszcze przed powstaniem projektu zebrali oni grupę 20-latków uprawiających sporty ekstremalne prosząc ich o opinie, jakie powinno być auto, które spowodowałoby u nich szybsze bicie serca. Sondaże przeprowadzono także wśród uczestników olimpiady sportów ekstremalnych w San Diego, wśród surfingowców, rowerzystów górskich. Wszyscy proszeni o opinie akcentowali potrzebęuniwersalności, niezawodności, funkcjonalności, w środku pojazdu oczekiwali sporej ilości miejsca na sprzęt sportowy i rekreacyjny. Model X spełnia te wymagania. Drzwi boczne otwierają się centralnie na zewnątrz, auto nie ma środkowego słupka, poza tym podłoga umieszczona jest nisko, więc wsiadanie i wkładanie sprzętu jest bardzo łatwe. Tylne siedzenia można złożyć, a przednie obracać, co przydaje się podczas postoju. Wnętrze jest nowoczesne i super- komfortowo wykończone. Jest tu dużo elementów metalowych (obwódki zegarów na desce rozdzielczej, wstawki na kierownicy). W górnej części konsoli środkowej umieszczony jest ekran nawigacji satelitarnej. Można na nim wyświetlać także informacje z internetu. Kierowca i pasażerowie mają też możliwość odbierania poczty elektronicznej, obejrzenia filmu na DVD. Satelitarny sprzęt audio pozwala na odtwarzanie i nagrywanie muzyki bezpośrednio z internetu. Do napędu wykorzystano silnik Hondy najnowszej generacji i-VTEC.Roman DębeckiSystem audio pozwala na nagrywaniemocno zaakcentowanymi niłem w swoim samochodzie koła na zimowe. Mam jednak problem: jak powinienem zabezpieczyć zdjęte koła letnie? Czy należy je jakoś specjalnie konserwować, napompować czy nie? Wreszcie jak je składować? Wieszać, stawiać czy może kłaść? - Czytelnik z Płocka.Pisaliśmy o tym wielokrotnie. Jeśli zmienia Pan całe koła, to zdjęte letnie powinien Pan napompować do ciśnienia takiego, jak wymagane w Pańskim samochodzie, a następnie położyć w stosie, jedno koło na drugim. Gum nie należy konserwować, jakkolwiek wypadałoby całe koło umyć, a felgi w miejscach, gdzie odprysnął lakier lub wdarła się rdza, oczyścić i zabezpieczyć. Kiedy przyjdzie wiosna i będzie Pan zmieniał koła na letnie, trzeba je będzie przez założeniem wyważyć. Jeśli zmienia się same opony, to zdjęte gumy najlepiej powiesić na tzw. choinkach, czyli wieszakach, wkłada się do wnętrza opony. Trzeba potem pamiętać, by co jakiś czas przekręcać gumy na wieszaku. Nie wolno ich wieszać zaczepiając o krawędź, bo to grozi odkształceniem W 1999 roku kupiłem Skodę Felicię. Otrzymałem 12 miesięcy gwarancji mechanicznej. Po upływie roku diler dał mi kolejne 12 miesięcy gwarancji z wpisem do książki gwarancyjnej. Chciałbym się dowiedzieć, czy oznacza to także przedłużenie rękojmi? - Czytelnik z Wielixcxzki.Zgodnie z prawem rękojmia na wady mechaniczneobowiązuje przez rok. Termin gw, by co jakiś czas przekręcać gumy na wieszaku. Nie wolno ich wieszać zaczepiając o krawędź, bo to grozi odkształceniem W 1999 roku kupiłem Skodę Felicię. Otrzymałem 12 miesięcy gwarancji mechanicznej. Po upływie roku diler dał mi kolejne 12 miesięcy gwarancji z wpisem do książki gwarancyjnej. Chciałbym się dowiedzieć, czy oznacza to także przedłużenie rękojmi? - Czytelnik z Wielixcxzki.Zgodnie z prawem rękojmia na wady mechaniczneobowiązuje przez rok. Termin gwarancji określa producent. W przypadku rękojmi odpowiedzialny jest sprzedawca, z tytułu gwarancji odpowiada producent lub osoby przezeń do tearancji określa producent. W przypadku rękojmi odpowiedzialny jest sprzedawca, z tytułu gwarancji odpowiada producent lub osoby przezeń do tego upoważnione, zazwyczaj są to ax
X testowany na młodych
Model X zaprezentowany przez Hondę podczas salonu w Detroit okazał się jednym z ciekawszych pojazdów koncepcyjnych wystawionych w Cobo Center. Z zewnątrz można się w nim dopatrzyć podobieństw do terenowego CR-V.