Ford Ranger
Auto Świat Wiadomości Dzielny w każdej sytuacji

Dzielny w każdej sytuacji

Ford RangerFord

Pickupy na przestrzeni lat mocno się zmieniły. Idealnie widać to na przykładzie Forda Rangera, który w tym segmencie jest od lat. Najnowsza generacja tego modelu nadaje się nie tylko do ciężkiej pracy i jazdy w terenie, ale sprawdzi się także w trakcie codziennego użytkowania. Wakacyjne podróże z rodziną, jazda do pracy czy po zakupy – z tym też nie powinno być problemu. Przeglądamy ofertę.

W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Ford Ranger – trzy rodzaje kabin i wielka paka

W zależności od wybranej opcji Ford Ranger dostępny jest z pojedynczą, przedłużoną lub podwójną kabiną. Niezależnie od wersji do dyspozycji jest duża część ładunkowa. W opcji z pojedynczą kabiną jej długość to 2332 mm, gdy wybierzemy przedłużoną część pasażerską – 1862 mm, a z podwójną kabiną – 1564 mm. Szerokość zawsze wynosi 1584 mm, a wysokość – 529 mm. W każdym przypadku część ładunkowa pomieści europaletę. Ładowność pojazdu to 1050-1200 kg.

Sprawdź cenę

Ford Ranger – terenowa dzielność to standard

Ford Ranger w każdej postaci ma seryjnie napęd na wszystkie koła. W zależności od wybranego ustawienia napęd można wykorzystać na kilka sposobów. Na drodze wystarczy oszczędzający paliwo tryb 2H (moment obrotowy dociera wyłącznie do tylnych kół). Nie brakuje również trybu stałego czuwania (4A) napędu 4x4. W tej postaci włącza się on w razie potrzeby automatycznie. Jest też oczywiście napęd na wszystkie koła z zablokowanym sprzęgłem wielopłytkowym i sztywnym rozdziałem mocy 50:50 przód/tył (4H), a także reduktor (4L).

Sprawdź cenę

Ford Ranger – zawsze z dieslem

Ford Ranger napędzany jest dwoma wysokoprężnymi jednostkami do wyboru, ale w trzech wersjach mocy. W bazowej odmianie 2-litrowy silnik generuje 170 KM, a gdy wybierzemy 2-litrowe biturbo do dyspozycji mamy 205 KM. Na szczycie gamy usadowiło się 3-litrowe V6 generujące 240 KM. Podstawowa jednostka współpracuje z 6-stopniowymi skrzyniami – manualną lub automatyczną. Pozostałe odmiany w standardzie mają 10-biegowy automat.

Sprawdź cenę

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji