Jak wygląda car audio w odległych Indiach? Oto multimedialny projekt przygotowany w Europie specjalnie na rynek indyjski. Nowe radio samochodowe Blaupunkt San Diego 530. Uzbrojony w najnowsze oprogramowanie iGO Primo. To samo które chętnie stosują Chińczycy w swoich pokazowych urządzeniach. I to niekoniecznie legalnie. Już raz na targach Cebit niemiecka policja zatrzymała chińskie nawigacje z nielegalnym oprogramowaniem iGO.
Blaupunkt twierdzi, że nowe radio multimedialne to sprzęt klasy high end (pod względem możliwości odtwarzania plików video): idealnie dostosowany do wymagań indyjskich konsumentów. Co to oznacza? Bogate wyposażenie: wzmacniacz 4x45W, duże możliwości rozbudowy systemu, cyfrowy procesor dźwięku DSP, a także odbiornik radiowy dostosowany do odbioru słabych stacji i wzbogacony o dodatkowe tłumienie niepożądanych szumów. Interesujące.
Nawigacja w San Diego 530 to oprogramowanie iGO Primo i mapy powstałe we współpracy z lokalnym indyjskim dostawcą Ayana Navigation Solutions. Zawierają sieć 1 800 000 km dróg. Czy to dużo? Według danych Ministerstwa Transportu Drogowego i Autostrad cała sieć dróg w Indiach liczy 3,34 miliona kilometrów dróg. Łączna sieć indyjskich autostrad jest dłuższa niż w Niemczech (76 818 km). Twórcy mapy mają więc jeszcze nad czym popracować. Aktualizacje są bezpłatne przez pierwsze dwa lata od zakupu urządzenia. Jedna rocznie.
Galeria zdjęć
Blaupunkt San Diego 530 w wersji dla Indii. Z programem nawigacyjnym iGO Primo.
Gdzieś to już kiedyś widziałeś? Program nawigacyjny iGO jest stosowany w wielu radiach samochodowych znanych firm car audio. I nie tylko.
Popularne iGO Primo trafia do Indii. Obsługa jest bardzo łatwa. To bardzo udane oprogramowanie nawigacyjne. Chętnie stosują je Chińczycy w swoich pokazowych urządzeniach. I to niekoniecznie legalnie.
Nawigacja w San Diego 530 to oprogramowanie iGO Primo i mapy powstałe we współpracy z lokalnym indyjskim dostawcą Ayana Navigation Solutions. Zawierają sieć 1 800 000 km dróg.