Wystarczy bezpłatna aplikacja, by mieć nadzór nad świeżo zamówionym samochodem. I to od chwili złożenia zamówienia. Zakładając oczywiście, że samochód jest specjalnie produkowany zgodnie ze złożoną specyfikacją. Toyota próbuje tym samym wynagrodzić czas oczekiwania na samochód. Szczególnie długi czas oczekiwania, kiedy zlecenie trafia do realizacji w fabryce zamiast odbioru gotowego samochodu z placu (tyle, że w standardowej konfiguracji).
Aplikacja umożliwia śledzenie postępów w przygotowaniu zlecenia. Można zatem nadzorować poszczególne etapy: przyjęcie do produkcji, postęp w budowaniu samochodu, chwilę opuszczenia fabryki a następnie trasę transportu do centrum logistycznego. W przypadku produkcji w Japonii można także śledzić przyjęcie do poszczególnych centrów logistycznych: głównych w Europie a następnie lokalnych dla kraju zamówienia. A w ramach ciekawostek: poznać bliżej miejsca z których korzysta Toyota podczas transportu samochodów.
Śledzenie przygotowania nowej Toyoty to nie wszystko. W aplikacji przygotowano także konfigurator pakietów akcesoriów. Poznasz zatem osprzęt i rozwiązania, które można dodatkowo zastosować w samochodzie. Niebawem aplikacja zostanie rozszerzona o funkcje ułatwiające korzystanie z samochodu. Smartfon przypomni zatem o nadchodzącym przeglądzie, terminie ubezpieczenia czy konieczności wymiany opon. Aplikacja ma ułatwić także umówienie się z obsługą najbliższego serwisu na wizytę.