• Jeep Wrangler po modernizacji jest już dostępny w Polsce w wersji benzynowej, a w połowie 2024 r. do oferty dołączy poprawiona hybryda plug-in 4xe
  • Dzięki wprowadzonym zmianom w stylistyce oraz zastosowaniu nowych wzorów aluminiowych felg i kolejnego lakieru nadwozia poprawiono wygląd pojazdu
  • Jeep Wrangler zyskał dotykowy wyświetlacz o przekątnej 12,3 cala oraz nowe systemy zapewniające lepszą dzielność terenową i podwyższające poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy

Jeep Wrangler aktualnej generacji na rynku jest od 2018 r. Na rok modelowy 2024 przewidziano wprowadzenie zmodyfikowanego Jeepa Wranglera. Od aktualnej odmiany auto odróżnimy po przemodelowanym, charakterystycznym grillu z siedmioma żebrowaniami. Wyróżnia się on czarnymi, wypukłymi szczelinami z ramką w kolorze szary metalik i obramowaniem w kolorze nadwozia (w wersji Sahara są srebrne platynowe szczeliny i ramki).

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:

W nowym modelu wyeliminowano antenę dachową ze stalowym masztem. Teraz pojawiła się nowa, przystosowana do jazdy w terenie antena typu stealth, zintegrowana z przednią szybą. Dzięki temu nie tylko poprawiono wygląd pojazdu, lecz także wyeliminowano ryzyko zahaczenia anteną o zarośla. Wygląd auta uzupełnia dziesięć różnych kolorów nadwozia (w tym nowy lakier Anvil) oraz pięć nowych wzorów aluminiowych felg o wymiarach 17-20 cali.

Nowy Jeep Wrangler – lepsza dzielność terenowa

W nowym wydaniu Jeepa Wranglera można będzie zamówić odciążone osie DANA full-float, które pomagają w pokonywaniu wymagających bezdroży. Składają się one z piasty koła oddzielonej od półosi, ze sworzniem przykręconym do rury osi, który podtrzymuje piastę koła za pomocą pary łożysk.

Dzięki zastosowaniu odciążonej konstrukcji osi typu "full-float" ciężar pojazdu przenoszony jest na rurę półosi, a nie tylko na półoś napędową. Półoś jest zatem poddawana jedynie obciążeniom skrętnym, a jej jedyną funkcją jest przenoszenie napędu na piastę koła. Dzięki temu oś jest mocniejsza i bardziej wytrzymała.

Nowy Jeep Wrangler – ponad 85 systemów zapewniających bezpieczeństwo

Jeep Wrangler ma na pokładzie ponad 85 różnego rodzaju systemów, które zapewniają jadącym wysoki poziom bezpieczeństwa. W tym, od roku modelowego 2024 pojawiły się: asystent wykrywania zmęczenia kierowcy (Drowsy Driver Alert), ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu (Lane Departure Warning) oraz informacje o znakach drogowych (dostępne od 1. kwartału 2024 r.).

Jeep Wrangler po modernizacji ma we wnętrzu ma nowy 12,3-calowy, dotykowy ekran do obsługi urządzeń pokładowych. To najbardziej zaawansowany i największy wyświetlacz, jaki kiedykolwiek był montowany w Jeepie Wranglerze.

Nowy Jeep Wrangler ma szeroki zakres usług online, pogrupowanych w kilku pakietach, które zapewniają klientom jeszcze lepszą pomoc, więcej komfortu i rozrywki. Funkcja "Send&Go" w aplikacji JEEP umożliwia wysyłanie wcześniej zapisanych tras bezpośrednio ze smartfona do systemu nawigacji samochodu.

Nowy Jeep Wrangler – benzyniak już jest w ofercie

Nowy Jeep Wrangler jest już dostępny w Polsce w benzynowej odmianie generującej 272 KM. Auto ze specyfikacją Sahara kosztuje 325 200 zł, natomiast jako Rubicon – 334 tys. 200 zł.

W połowie 2024 r. pojawi się odnowiony Jeep Wrangler 4xe. W tej postaci samochód jest hybrydą typu plug-in, w której wykorzystano benzynowy silnik produkujący 270 KM, 136-konny elektryczny oraz alternatoro-rozrusznik generujący 45 KM.

Czytaj także: Przez godzinę jeździłem nowym Fordem Bronco. W jednej kwestii bije Jeepa Wranglera na głowę [TEST]

Czytaj więcej o JEEP WRANGLER

Łączna moc systemu hybrydowego to 381 KM, a zasięg w trybie czysto elektrycznym wynosi 51 km. Jeep Wrangler 4xe w wersji Sahara kosztuje obecnie 373 tys. 200 zł, natomiast jako Rubicon – 383 tys. 200 zł.