W Europie, po najlepszym w historii koncernu pierwszym półroczu, Audi AG w lipcu 2014 r. dostarczyło więcej pojazdów niż w roku poprzednim. Od stycznia sprzedano tu 63 950 samochodów, co oznacza wzrost o 5,4 procenta. Łączna sprzedaż na rynku europejskim, w porównaniu do siedmiu pierwszych miesięcy 2013 roku, wzrosła o 6,7 procenta, osiągając poziom prawie 474 tys. egzemplarzy. Sprzedaż napędzał przede wszystkim popyt w Wielkiej Brytanii (+12,3%, tj. 11 852 egz.), Włoszech (+19,2%  tj.  4.791 egz.) i Hiszpanii (+12,1%  tj.  3.422 egz.) – w każdym z tych krajów zanotowano dwucyfrowy wskaźnik wzrostu. Pierwsze siedem miesięcy było również bardzo udane dla Audi w Polsce, dzięki wzrostowi sprzedaży o 33,4%.

W USA, po kwietniowym wprowadzeniu na tutejszy rynek A3 Limousine, Audi poszerza gamę swoich modeli w segmencie samochodów kompaktowych premium. Łączna sprzedaż wszystkich modeli Audi w Stanach Zjednoczonych wzrosła w lipcu o 11,9 procenta i wyniosła 14 616 samochodów. Od początku roku odnotowano tu wzrost sprzedaży marki Audi o 13,3 procenta (98 965 egz.). Podobną dynamikę sprzedaży Audi wykazuje także w Kanadzie – tutaj marka sprzedała 1 935 egzemplarzy, co daje wzrost sprzedaży o 16,8 procenta.

Dynamika Audi w Regionie Azji Południowo-Wschodniej kolejny raz wynikała przede wszystkim ze sprzedaży w Korei Południowej, gdzie zanotowano wzrost o 65,8 procenta (2 861 sprzedanych samochodów w lipcu). Na tym strategicznie ważnym rynku szczególnym wzięciem cieszą się modele klasy luksusowych limuzyn. Korea Południowa jest obecnie czwarty pod względem wielkości rynkiem dla flagowego modelu marki – Audi A8. Również w Australii popyt na Audi wyraźnie się zwiększa. Świadczy o tym wzrost sprzedaży w lipcu o 15,8 procenta (1 535 egz.).

W Chinach sprzedaż w ubiegłym miesiącu nakręcały przede wszystkim Audi Q3 i wydłużona wersja modelu A6. Jej wzrost wyniósł tu 15,6 procenta (48 279 egz.). Sam tylko model Q3 kupiło prawie dwa razy więcej klientów niż w miesiącu analogicznym roku poprzedniego (+98,4%, tj. 8 052 egz.).

Natomiast Audi A6 L, jako najlepiej sprzedający się model marki na tym rynku kupiło o 20,9 procenta więcej klientów (14 061 egz.). Niezależnie od modelu łączny wzrost sprzedaży od początku roku wyniósł 17,4 procenta (316 945 egz.). W ten sposób Audi po raz pierwszy po zaledwie siedmiu miesiącach przekroczyło w Chinach liczbę 300 tys. egz. Tym samym już pod koniec lipca 2014 r. sprzedało więcej samochodów niż w całym roku 2011. Wówczas po dwunastu miesiącach w Państwie Środka sprzedano 313 036 samochodów marki Audi.