Limuzyna została wyposażona w silnik benzynowy 1.8 T/110 kW i zamówiona przez firmę Golden Telecom - głównego klienta flotowego z Ukrainy.

Podczas ceremonii Horst Mühl, członek zarządu Skoda Auto, jak również osoba odpowiedzialna za produkcję i logistykę, powiedział: "Decyzja o produkcji samochodu klasy średniej-wyższej umocniła pozycję Skody na wymagających rynkach oraz znacznie przyczyniła się do wzrostu jej prestiżu. Fakt, iż model Superb, pomimo konkurencji marek luksusowych, został entuzjastycznie przyjęty, potwierdza naszą opinię, że powrót Škody do klasy wyższej był uzasadniony."

Od końca 2001 roku - od momentu wprowadzenia na rynek - Skoda Superb zdobyła kilkanaście ważnych międzynarodowych nagród. W Wlk. Brytanii uhonorowano samochód tytułem: "The Caravan Club Towcar of the Year", Stowarzyszenie Szkockich Dziennikarzy Motoryzacyjnych uznało go "Luksusowym Samochodem Roku", w Jugosławii i na Ukrainie to "Samochód Roku", na Litwie - "Auto Roku Dla Managerów", a także "Najpopularniejszy Samochód Roku" w Czechach. Skoda Superb brała udział dwa razy w rywalizacji o prestiżową "Złotą Kierownicę" w kategorii Samochody Klasy Średniej i Średniej Wyższej i w sumie cztery razy startowała w europejskim sondażu samochodowym "Auto 1". Również w Polsce samochód ten zdobył wiele wyróżnień.

O tym, jak prestiżowe jest to auto, świadczyć może, że Skodą Superb jeździ prezydent Czech Vaclav Klaus a także wielu polskich polityków. Przypomnijmy, że między 1934 a 1949 rokiem Skoda produkowała prestiżowy samochód o takiej samej nazwie - Skoda Superb, który również w ówczesnych czasach był synonimem luksusu.

Współczesna Skoda Superb od momentu debiutu rynkowego w naszym kraju (2002 rok) jest niekwestionowanym liderem prestiżowego segmentu aut Executive. Od początku sierpnia tego roku dostępny jest Superb po faceliftingu, z licznymi zmianami pod względem designu i techniki.