Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Audi A6

Audi A6

Audi A6 3.2 24V FSI quattro - Niełatwe do krytyki
Testy nowych samochodów

Audi A6 3.2 24V FSI quattro - Niełatwe do krytyki

Audi A6 Avant 2.5 TDI, BMW 530d Touring, Mercedes ET 320 CDI Elegance - Nowy król przestrzeni
Testy nowych samochodów

Audi A6 Avant 2.5 TDI, BMW 530d Touring, Mercedes ET 320 CDI Elegance - Nowy król przestrzeni

Audi A6 2.6 E - Prestiż na kołach
Używane

Audi A6 2.6 E - Prestiż na kołach

Poprzedni model Audi w tej klasie, często nazywany "cygarem", ustawił poprzeczkę bardzo wysoko. Tytuł Samochodu Roku 1983, nadwozie o rewelacyjnym na owe czasy współczynniku oporu aerodynamicznego (0,30) - długo można by wyliczać jego sukcesy. I chyba dlatego wprowadzając na rynek w 1990 roku nowe Audi 100, niemiecki producent zachował dość daleko idącą ostrożność. Nadwozie nieco zaokrąglono, ale już na pierwszy rzut oka widać, że nie różni się ono zbytnio od karoserii "setki" trzeciej generacji. Także tablica rozdzielcza zdradza wyraźne podobieństwa do tej, którą wprowadzono w 1989 roku w starszym modelu. W sumie można by nawet powiedzieć, że nie była to zmiana modelu, ale po prostu znaczny face lifting. Ta wyraźnie zachowawcza strategia Audi przyniosła jednak sukces. Kiedy w 1994 roku zmieniano oznaczenie modelu na A6, wystarczyło nieco zmodyfikować kształty reflektorów i kraty wlotu powietrza pod maskę oraz zmienić klosze kierunkowskazów na bezbarwne, by wygląd auta nie budził najmniejszych zastrzeżeń aż do 1997 roku, kiedy to wprowadzono do sprzedaży nowy model. Do dziś zresztą klasyczne, trójbryłowe nadwozie pierwszego A6 wygląda znakomicie, przy czym ponadczasowej elegancji, właściwej dużym autom marki Audi, towarzyszy spory ładunek prestiżu. Tym samochodem "nie wstyd" jeździć nawet wtedy, gdy ma już on swoje lata.

VW Passat Variant V6 4Motion, Subaru Legacy Kombi 2.5 GX, Volvo V70 AWD, Audi A6 Avant 2.8 quattro, Mercedes E 280  - Wszędo-samo-chody
Porównania samochodów

VW Passat Variant V6 4Motion, Subaru Legacy Kombi 2.5 GX, Volvo V70 AWD, Audi A6 Avant 2.8 quattro, Mercedes E 280 - Wszędo-samo-chody

Nie ma nic za nic - to zasada znana na całym świecie. W biznesie nazywasię to elegancko: "Nie istnieje coś takiego, jak darmowa kolacja". Niedziwmy się więc cenom, jakie trzeba zapłacić za każdy z samochodównaszego testowego kwintetu. Tym bardziej że nie płacimy tu za samą markęi prestiż

Audi S6 - Niedźwiedzi spokój
Testy nowych samochodów

Audi S6 - Niedźwiedzi spokój

Różnica pomiędzy Audi A6 a Audi S6 wynosić może do 230 KM i 170 tys. zł.Oczywiście, można sobie powiedzieć, że człowiek wcale nie potrzebujegóry mięśni, żeby zrobić wrażenie, że liczy się intelekt i tak dalej.Ale...

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.