Audi A8 Security to opancerzona wersja A8. Z zewnątrz trudno zauważyć, że wewnątrz jest klatka bezpieczeństwa ważąca 720 kg, a także wzmocnione progi i podłoga (dodatkowe 300 kg ochrony) oraz specjalne wkłady w drzwi zapewniające najwyższy możliwy poziom ochrony (kolejne 360 kg).
W wyposażeniu jest także system emitujący dym (dla zmylenia atakujących), system awaryjnego wyjścia (niby jaki, katapulta w fotelu?) oraz wbudowane gaśnice. Do tego wszystkiego wzmocniono jeszcze hamulce, zawieszenie i opony. Można nimi jechać bez powietrza z prędkością do 80 km/h, a to ważne, bo jak inni cię nie lubią, to dla czystej frajdy przebijają ci opony.
Pod maską pracuje silnik benzynowy 6,3 l V12 o mocy 500 KM, który rozpędza Audi A8 Security do setki w 7,3 s i maksymalnie do 210 km/h, spalając przy tym średnio 13,5 l (o 3 l mniej niż poprzednia wersja z silnikiem o mocy 450 KM). Niedługo będzie też nowy silnik spalający około 11 l/100 km – czyżby jakiś turbodiesel?