Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Auto Świat 6-2022

Auto Świat 6-2022

Podobno samochodów na F się nie kupuje. Te modele są jednak wyjątkiem
Co warto kupić

Podobno samochodów na F się nie kupuje. Te modele są jednak wyjątkiem

Szukasz auta dla rodziny? Sprawdziliśmy, który model warto kupić - Hondę HR-V, Mazdę CX-30 czy Peugeota 2008
Porównania samochodów

Szukasz auta dla rodziny? Sprawdziliśmy, który model warto kupić - Hondę HR-V, Mazdę CX-30 czy Peugeota 2008

Wideorejestrator w aucie. Test kamer samochodowych
Eksploatacja

Wideorejestrator w aucie. Test kamer samochodowych

Kamera w samochodzie to jedno z tych akcesoriów, w które warto zainwestować. Wybór urządzeń jest ogromny. Najtańsze to koszt zaledwie kilkudziesięciu zł. W przypadku najdroższych cena przekracza próg 1 tys. zł. W teście urządzenia od 199 zł do ponad 1,1 tys. zł.

Mazda 2 – eliksir młodości
Testy nowych samochodów

Mazda 2 – eliksir młodości

W rok modelowy 2022 mała Mazda 2 wjeżdża z drobnymi modyfikacjami silnika, wyposażenia i z niższymi cenami. Mimo siedmiu lat na rynku nadal popisuje się dobrą kondycją.

BMW 430i Gran Coupe – czy to auto w tej wersji ma sens?
Testy

BMW 430i Gran Coupe – czy to auto w tej wersji ma sens?

Oto najnowsze BMW serii 4 Gran Coupé. W testowanej wersji 430i o mocy 245 KM powinno usatysfakcjonować kierowców liczących i na modny wygląd, i na niezłą użyteczność, i na dobre osiągi. Sprawdziliśmy, czy tak jest naprawdę

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Paliwo znowu drożeje! Czy warto tankować na zapas?
Porady

Paliwo znowu drożeje! Czy warto tankować na zapas?

Rząd chwali się, że paliwa na polskich stacjach dzięki obniżeniu stawek podatku VAT i akcyzy należą do najtańszych w Europie. Na początku lutego litr benzyny rzeczywiście kosztował na wielu stacjach poniżej 5,20 zł, ale teraz ceny znów rosną. Czas robić zapasy?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
MINI Cooper SE – porywający ekokoloryt
Testy

MINI Cooper SE – porywający ekokoloryt

MINI Cooper SE po sezonowym retuszu nosi się w nowych barwach, z modnie spłaszczonymi detalami. Elektrotechnika pozostała bez zmian – jazda jest dość porywająca, zasięg już mniej.

Skoda Kodiaq 2.0 TDI Sportline – niedźwiedzie zdolności
Testy nowych samochodów

Skoda Kodiaq 2.0 TDI Sportline – niedźwiedzie zdolności

Niedawno odświeżona Škoda Kodiaq to rodzinny „multimiś”. W wersji Sportline kusi też wyostrzonym wyglądem, a z 200-konnym dieslem i napędem na cztery koła – energicznymi właściwościami jezdnymi

Ceny aut używanych rosną. Czy będzie jeszcze drożej? Nasz raport
Używane

Ceny aut używanych rosną. Czy będzie jeszcze drożej? Nasz raport

Mamy obecnie sytuację bez precedensu: wyraźnie wzrosły ceny aut używanych, słychać też głosy o ograniczonej ofercie samochodów – nie tylko w salonach, lecz także z drugiej ręki! Jak duże są to wzrosty? Czy dotyczą wszystkich modeli? Czy rzeczywiście brakuje aut w komisach? Czy trzeba spieszyć się z zakupem na rynku wtórnym? Takich pytań dotychczas sobie nie zadawaliśmy. Odpowiedź na nie nie jest taka trudna. Wspólnie z ekspertami Info-Ekspert oraz OtoMoto.pl przeanalizowaliśmy sytuację.

Mazda CX-5 po face liftingu – szlifowanie formy
Testy nowych samochodów

Mazda CX-5 po face liftingu – szlifowanie formy

W piątym roku życia drugiej generacji CX-5 Mazda poddała swojego SUV-a kuracji odświeżającej. Sprawdzamy, czy wprowadzone zmiany pozwolą modelowi złapać drugi oddech w tym bardzo konkurencyjnym segmencie rynku.

Jeździliśmy Toyotą Aygo X po Barcelonie. Teraz to modny mieszczuch o wysokich aspiracjach
Testy nowych samochodów

Jeździliśmy Toyotą Aygo X po Barcelonie. Teraz to modny mieszczuch o wysokich aspiracjach

Toyota Aygo X ewoluowała pod każdym względem, tylko nie napędu. Metamorfoza do postaci małego miejskiego crossovera przebiegła pomyślnie. Pod maską wciąż bije polskie "serce", czyli zupełnie niehybrydowy 3-cylindrowiec 1.0 z zakładu w Wałbrzychu. Jak japoński modniś wypadł podczas pierwszego testu na krętych ulicach Barcelony?

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Jeździliśmy nowym Renault Megane E-Tech. Tak, jest elektryczne!
Testy

Jeździliśmy nowym Renault Megane E-Tech. Tak, jest elektryczne!

Francuski producent podjął odważną decyzję i zaprojektował elektryczny pojazd, któremu dał nazwę jednego ze swoich najpopularniejszych modeli ostatnich dekad — Megane. To jasna deklaracja. Od teraz przyszłość jest elektryczna. Czy to dobrze? Sprawdziliśmy.

Alpina D5 S Touring – to nie jest stuningowana "piątka" kombi
Testy nowych samochodów

Alpina D5 S Touring – to nie jest stuningowana "piątka" kombi

Koncerny samochodowe lubią wzbudzać wokół siebie szum. Z Alpiną, producentem krótkich serii aut na bazie BMW, jest inaczej. Bawarska firma budzi zainteresowanie swoją powściągliwością i ekskluzywnością. Dobry przykład: Alpina D5 S Touring.

Aston Martin pokazał nową wersję DBX-a – 707 to obecnie najmocniejszy seryjny SUV
Premiery

Aston Martin pokazał nową wersję DBX-a – 707 to obecnie najmocniejszy seryjny SUV

Co prawda nie ma licencji na zabijanie, ale mocą 707 KM przebija najbardziej napakowanych końmi mechanicznymi rywali: Aston Martin DBX707 to drugi wariant luksusowego SUVa marki i szczyt możliwości w tej klasie. Pierwszą „setkę” osiąga w 3,3 s, a maksymalnie rozpędza się do 310 km/h

Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG – czy to się opłaca?
Testy nowych samochodów

Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG – czy to się opłaca?

Dla osób szukających taniego miejskiego środka transportu Renault proponuje Clio z fabryczną instalacją LPG. Droższa o 3000 zł gazowa wersja ma także o 10 KM mocy więcej niż benzynowa. W teście sprawdzamy jakie dodatkowe korzyści płyną z zakupu Clio LPG.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.