Produkcyjna faza BMW serii 4 jest zbliżona do konceptu, zaprezentowanego na styczniowej wystawie w Detroit. „Czwórka” jest dłuższa, szersza i niższa od poprzedniej „trójki” Coupe, którą zastępuje. Auto ma też dłuższy rozstaw osi, szerszy rozstaw kół i niższe zawieszenie, które pozwoliło osiągnąć najniższy punkt ciężkości (poniżej 500 mm) w całej obecnej gamie modelowej BMW.
W zgodzie z obowiązującymi założeniami producenta z Monachium, seria 4 również będzie oferowana w wielu wersjach wykończeniowych: podstawowej, Sport Line, Modern Line, Luxury Line i z pakietem M Sport.
Nowy model BMW będzie oferowany z trzema silnikami o mocy maksymalnej od 184 do 306 KM. Do wyboru będą: 6-cylindrowy motor benzynowy (wersja 435i) lub 4-cylindrowy benzyniak (428i) oraz 4-cylindrowy diesel w odmianie 420d. Wszystkie jednostki wykorzystują technologię TwinPower Turbo. Standardowo napęd na tylne koła jest przekazywany przez 6-stopniową ręczną skrzynię biegów. W opcji dostępny jest 8-stopniowy automat. Na życzenie warianty benzynowe mogą być wyposażone w inteligentny napęd obu osi xDrive.
Europejskie ceny BMW serii 4 nie są jeszcze znane. W Stanach Zjednoczonych samochód kosztuje od 41 425 dolarów. Nowe coupe będzie jedną z gwiazd wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie.
Galeria zdjęć
„Czwórka” jest dłuższa, szersza i niższa od poprzedniej „trójki” Coupe, którą zastępuje.
Auto ma też dłuższy rozstaw osi, szerszy rozstaw kół i niższe zawieszenie, które pozwoliło osiągnąć najniższy punkt ciężkości (poniżej 500 mm) w całej obecnej gamie modelowej BMW.
Nowy model BMW będzie oferowany z trzema silnikami o mocy maksymalnej od 184 do 306 KM. Do wyboru będą: 6-cylindrowy motor benzynowy (wersja 435i) lub 4-cylindrowy benzyniak (428i) oraz 4-cylindrowy diesel w odmianie 420d.
Wszystkie jednostki wykorzystują technologię TwinPower Turbo. Standardowo napęd na tylne koła jest przekazywany przez 6-stopniową ręczną skrzynię biegów.
W opcji dostępny jest 8-stopniowy automat. Na życzenie warianty benzynowe mogą być wyposażone w inteligentny napęd obu osi xDrive.
W zgodzie z obowiązującymi założeniami producenta z Monachium, seria 4 również będzie oferowana w wielu wersjach wykończeniowych: podstawowej, Sport Line, Modern Line, Luxury Line i z pakietem M Sport.
Z tyłu całkiem wygodnie mają podróżować dwie osoby.
Charakterystyczna dla BMW kierownica z grubym wieńcem.
Wnętrze z pakietem M Sport.
Wnętrze w wydaniu Luxury Line.
Wnętrze w wydaniu Modern Line.
Europejskie ceny BMW serii 4 nie są jeszcze znane.
W Stanach Zjednoczonych samochód kosztuje od 41 425 dolarów. Nowe coupe będzie jedną z gwiazd wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie.
Nowe coupe będzie jedną z gwiazd wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie.
BMW rozdziela modele coupe od pozostałych wersji nadwoziowych. Nie będzie już dwudrzwiowej odmiany serii 3, jej miejsce zajmie nowa seria 4, która ma się odróżniać stylistycznie i technicznie od swoich kuzynów