W 2010 roku polski importer sprzedał 5088 aut, o 11 proc. więcej niż w poprzednich 12 miesiącach, dzięki czemu Volvo zajmuje drugie miejsce w naszym kraju (25-procentowy udział) wśród takich marek premium, jak Audi, BMW i Mercedes.

Największą popularnością cieszył się kompaktowy SUV XC60, który znalazł 1941 nabywców. Potem w zestawieniu występuje model S40/V50, którego sprzedano w liczbie 1274 sztuk. Dobre wejście do sprzedaży zanotowało nowe Volvo S60. Wciągu pięciu miesięcy sprzedano 418 egzemplarzy.

W poprzednim roku siec dilerska szwedzkiej marki powiększyła się o trzy punkty: w Kilecach (nowe miasto na mapie Volvo), Poznaniu i we Wrocławiu (już drugie salony).

„W 2011 roku także będzie dużo się działo. Przede wszystkim jeśli chodzi o ekologię, rozwój technologii. Volvo wielkimi krokami wchodzi w elektryfikacje aut. Debiuty Volvo V60 Plug-in, czy Volvo C30 BEV - to tylko niektóre z aktywności, które zaplanowaliśmy na najbliższy rok” – powiedział Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska.