Zderzenie czołowe

Przestrzeń dla pasażerów i konstrukcja szkieletu w okolicach nóg pozostały stabilne. Poduszka powietrzna pasażera ze względu na opóźniony wybuch nie musiałaby zapobiec obrażeniom twarzy i oczu. Kierowcy zagraża zaś słupek kierownicy i stacyjka rozrusznika, które niebezpiecznie zbliżyły się do kolan i kości udowych, podobnym zagrożeniem są drzwi schowka przed pasażerem. Ochronę kości udowych kierowcy i pasażera oceniono więc jako "graniczną".

Zderzenie boczne

Ochronę klatki piersiowej oceniono z powodu jej dużego obciążenia jako "graniczną", ale testowane Cuore nie było wyposażone w boczne poduszki powietrzne. Z powodu braku kurtyn powietrznych nie przeprowadzono też uderzenia bokiem w słup. W sumie przyznano 13 punktów za zderzenie czołowe, 11 punktów za zderzenie boczne i jeden punkt za sygnalizację niezapiętych pasów, co w sumie daje 25 punktów i 4 gwiazdki.

Bezpieczeństwo dzieci

Poduszkę powietrzną pasażera można wyłączyć, dzięki czemu możliwe jest zamontowanie fotelika dziecięcego przeciw kierunkowi jazdy. Informację o aktualnym stanie poduszki (włączona/wyłączona) oceniono jednak jako mało wyraźną. Naklejka przestrzegająca przed zamontowaniem fotelika przeciw kierunkowi jazdy przy włączonej poduszce jest zrozumiała i solidnie przymocowana. Obecność uchwytów ISOFIX na tylnych siedzeniach jest słabo wyznaczona. Za ochronę dzieci przyznano 32 punktów na 49 możliwych, co oznacza 3 gwiazdki.

Bezpieczeństwo pieszych

Przednia część maski oferuje minimalną ochronę kończyn dolnych pieszych. Ochrona głowy dziecka w wypadku zderzenia z górną częścią maski jest słaba.