Auto Świat EV Testy Jeep Wrangler 4Xe – kultowa terenówka także na prąd

Jeep Wrangler 4Xe – kultowa terenówka także na prąd

Jeep Wrangler to ikona wśród terenowych samochodów. Pojazd kusi nietuzinkową stylistyką oraz świetnymi własnościami terenowymi. Teraz dochodzi jeszcze jedna cecha, która ma uatrakcyjnić ofertę amerykańskiej ikony – napęd hybrydowy typu plug-in oferowany w wersji 4Xe. Podczas pierwszych jazd mogliśmy sprawdzić, jak auto zachowuje się zarówno na asfalcie, jak i na bezdrożach.

 Jeep Wrangler 4Xe
Zobacz galerię (31)
Jeep
Jeep Wrangler 4Xe
  • Jeep Wrangler 4Xe ma układ napędowy generujący 381 KM oraz 637 Nm, a moment obrotowy dostarczany jest do wszystkich kół za pośrednictwem 8 biegowej, automatycznej skrzyni
  • Na pokładzie znalazły się akumulatory o pojemności 17 kWh, a ich ładowanie z 230-woltowego gniazdka trwa 9,5 godz., natomiast przy użyciu wallboxa o mocy 7,4 kW – 2,5 godz.
  • Po uzupełnieniu energii w bateriach na 100 proc. w trybie czysto elektrycznym można pokonać w mieście maksymalnie 53 km, a podczas mieszanej jazdy 45 km
  • Jeep Wrangler 4Xe jest już w sprzedaży w Polsce, a jego ceny zaczynają się od 303 500 zł za odmianę Sahara

Jeep Wrangler to samochód instytucja. Fani terenówek oraz jazdy po bezdrożach doceniają jego dzielność terenową, a masywny wygląd zdaje się potwierdzać możliwości, jakie drzemią w tym modelu. Skoro auto jest tak udane to trzeba w nim cokolwiek zmieniać?

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji