Nie przejmuj się, wszyscy bywamy czasem trochę niezdecydowani. Najchętniej byśmy mieli i kota, i psa, na wakacje pojechali w góry i nad morze, i to jeszcze najlepiej autem wygodnym, ale sportowym i przy tym możliwie przyjaznym dla środowiska. Przy odrobinie sprytu jedno nie zawsze musi wykluczać drugie i dlatego Porsche oferuje w Panamerze aż 3 wersje hybrydowe: o mocy 462, 560 i 700 KM. A dla zdecydowanych na napęd bez udziału prądu i tak ma jeszcze 4 propozycje.

Testowane 4S E-Hybrid korzysta z 440-konnego V6 biturbo i 136-konnego elektryka, zintegrowanego ze skrzynią biegów. W trybie elektrycznym do rakiet nie należy, bo według moich pomiarów potrzebuje wówczas 15,9 s 0-100 km/h. Od wciskania w fotel jest tryb Sport Plus, w którym jednostka spalinowa przy asyście Launch Control skraca ten czas do powtarzalnych 3,7 s.