Logo

Porsche Panamera 4S e-hybrid Sport Turismo - hybryda bez wyrzeczeń

Błażej Buliński
Błażej Buliński

Wy już dobrze wiecie – emisje. Z racji rozrachunku CO2 Porsche woli mieć w ofercie 560-konną hybrydę plug-in V6 niż 550-konne V8 (model Turbo) bez elektrowsparcia, za to z kilkukrotnie wyższym spalaniem WLTP. Ponadto zachęty i ulgi na wielu europejskich rynkach sprawiają, że aż 60 proc. nabywców Panamery wybiera hybrydy. Stąd też pojawił się trzeci plug-in w palecie modelu.

Udostępnij:
Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium