Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Testy > Testy nowych samochodów > Porsche Panamera 4S e-hybrid Sport Turismo - hybryda bez wyrzeczeń

Porsche Panamera 4S e-hybrid Sport Turismo - hybryda bez wyrzeczeń

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

4S e-hybrid to trzeci hybrydowy wariant Panamery. Z mocą systemową 560 KM wyparł z oferty wersję Turbo, chce być zarazem przyjacielem środowiska jak i kierowcy żądnego emocji. Jak temu Porsche się ten szpagat udaje?

Porsche Panamera 4S e-hybrid Sport TurismoŹródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Aż 60 proc. Panamer sprzedawanych w Europie to hybrydy
  • Silnik elektryczny jest zintegrowany ze skrzynią biegów – niezależnie od trybu jazdy napęd trafią na 4 koła
  • Przy okazji liftingu wszystkie hybrydowe Panamery otrzymały większy akumulator trakcyjny
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Wy już dobrze wiecie – emisje. Z racji rozrachunku CO2 Porsche woli mieć w ofercie 560-konną hybrydę plug-in V6 niż 550-konne V8 (model Turbo) bez elektrowsparcia, za to z kilkukrotnie wyższym spalaniem WLTP. Ponadto zachęty i ulgi na wielu europejskich rynkach sprawiają, że aż 60 proc. nabywców Panamery wybiera hybrydy. Stąd też pojawił się trzeci plug-in w palecie modelu.

Błażej Buliński