Logo

Volkswagen Golf z podwójnym zasilaniem – pojedzie na prądzie i na benzynie

  • Volkswagen Golf eHybrid napędzany jest 150-konnym benzyniakiem i elektrycznym silnikiem o mocy 54 KM, natomiast łączna moc układu to 204 KM
  • Podczas testu samochód osiągnął setkę po 7,4 s, a to taki sam czas, jaki obiecuje producent
  • Auto występuje w wersji Style i kosztuje 161 tys. 890 zł, a wraz z opcjami 181 tys. 430 zł
  • Ten artykuł pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz.
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Volkswagen Golf to tradycyjny kompaktowy hatchback, który nie wyróżnia się niczym szczególnym. Na przekór temu mniemaniu jako hybryda plug-in okazuje się ciekawym samochodem. Przekonajcie się dlaczego.

Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu