Auto Świat EV Testy Volkswagen Golf z podwójnym zasilaniem – pojedzie na prądzie i na benzynie

Volkswagen Golf z podwójnym zasilaniem – pojedzie na prądzie i na benzynie

Podczas testu Volkswagena Golfa 1.4 TSI eHybrid o mocy 204 KM oceniamy, jak w codziennym użytkowaniu sprawdza się hybryda typu plug-in. Oceniliśmy nie tylko jego praktyczność, prowadzenie czy dynamikę, lecz także zbadaliśmy, jaki zasięg samochód ma na prądzie i ile pali w hybrydowym trybie jazdy. Przechodnie się za nim oglądali, choć to tylko zwykły kompaktowy hatchback...

Volkswagen Golf eHybrid
Zobacz galerię (26)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Volkswagen Golf eHybrid
  • Volkswagen Golf eHybrid napędzany jest 150-konnym benzyniakiem i elektrycznym silnikiem o mocy 54 KM, natomiast łączna moc układu to 204 KM
  • Podczas testu samochód osiągnął setkę po 7,4 s, a to taki sam czas, jaki obiecuje producent
  • Auto występuje w wersji Style i kosztuje 161 tys. 890 zł, a wraz z opcjami 181 tys. 430 zł
  • Ten artykuł pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz.

Volkswagen Golf to tradycyjny kompaktowy hatchback, który nie wyróżnia się niczym szczególnym. Na przekór temu mniemaniu jako hybryda plug-in okazuje się ciekawym samochodem. Przekonajcie się dlaczego.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy:VolkswagenHybryda Plug-in