Auto Świat EV Testy Wielki Test Salonów. Sprawdziliśmy, jak dilerzy sprzedają auta elektryczne

Wielki Test Salonów. Sprawdziliśmy, jak dilerzy sprzedają auta elektryczne

Autor Michał Roszkowski
Michał Roszkowski

Coraz więcej kierowców zaczyna rozważać korzystanie z auta elektrycznego – potwierdzają to statystyki sprzedaży, wpisy na forach internetowych poświęconych motoryzacji oraz badania sondażowe – już blisko połowa (45 proc.) aktywnych kierowców deklaruje, że chciałaby jeździć w przyszłości samochodem elektrycznym.

Elektryki w salonach Kia
Zobacz galerię (8)
Michał Jelionek / Auto Świat
Elektryki w salonach Kia
  • Podczas testu salonów audytorzy sprawdzali, czy wybrane auto elektryczne jest dostępne w salonie i czy jest naładowane
  • Sprawdzaliśmy, czy sprzedawcy prezentują sposoby ładowania elektryków
  • Wraz z rozwojem oferty i szkoleniami dla doradców wiedza o elektromobilności w salonach dilerskich rośnie

Obserwując statystyki publikowane przez PZPM i PSPA, możemy w cyklu miesięcznym zobaczyć, jak przyrasta liczba zarejestrowanych w kraju samochodów elektrycznych i stacji ładowania. Jednocześnie duża część budżetów reklamowych producentów samochodów kierowana jest właśnie na komunikację związaną z elektryfikacją czy – szerzej – zeroemisyjnością. Zatem nie może dziwić fakt, że coraz więcej konsumentów zaczyna rozważać korzystanie z auta elektrycznego. Potwierdzają to wpisy na forach internetowych poświęconych motoryzacji oraz badania sondażowe – już blisko połowa (45 proc.) aktywnych kierowców deklaruje, że chciałaby jeździć w przyszłości samochodem elektrycznym.

Autor Michał Roszkowski
Michał Roszkowski
Powiązane tematy: