EV Testy Wielki Test Salonów. Sprawdziliśmy, jak dilerzy sprzedają auta elektryczne

Wielki Test Salonów. Sprawdziliśmy, jak dilerzy sprzedają auta elektryczne

Autor Michał Roszkowski
Michał Roszkowski

Coraz więcej kierowców zaczyna rozważać korzystanie z auta elektrycznego – potwierdzają to statystyki sprzedaży, wpisy na forach internetowych poświęconych motoryzacji oraz badania sondażowe – już blisko połowa (45 proc.) aktywnych kierowców deklaruje, że chciałaby jeździć w przyszłości samochodem elektrycznym.

Elektryki w salonach Kia
Zobacz galerię (8)
Michał Jelionek / Auto Świat
Elektryki w salonach Kia
  • Podczas testu salonów audytorzy sprawdzali, czy wybrane auto elektryczne jest dostępne w salonie i czy jest naładowane
  • Sprawdzaliśmy, czy sprzedawcy prezentują sposoby ładowania elektryków
  • Wraz z rozwojem oferty i szkoleniami dla doradców wiedza o elektromobilności w salonach dilerskich rośnie

Obserwując statystyki publikowane przez PZPM i PSPA, możemy w cyklu miesięcznym zobaczyć, jak przyrasta liczba zarejestrowanych w kraju samochodów elektrycznych i stacji ładowania. Jednocześnie duża część budżetów reklamowych producentów samochodów kierowana jest właśnie na komunikację związaną z elektryfikacją czy – szerzej – zeroemisyjnością. Zatem nie może dziwić fakt, że coraz więcej konsumentów zaczyna rozważać korzystanie z auta elektrycznego. Potwierdzają to wpisy na forach internetowych poświęconych motoryzacji oraz badania sondażowe – już blisko połowa (45 proc.) aktywnych kierowców deklaruje, że chciałaby jeździć w przyszłości samochodem elektrycznym.

Autor Michał Roszkowski
Michał Roszkowski
Powiązane tematy: