• Już po raz 19. "tajemniczy klienci" odwiedzili salony dilerskie
  • Zbadaliśmy 345 salonów reprezentujących 24 marki samochodowe
  • 20 salonów uzyskało maksymalną ocenę 100 proc., a połowa zbadanych wypadła bardzo dobrze

"Auto Świat" już od 19 lat prowadzi największe w Polsce badanie jakości obsługi w salonach dilerów oferujących nowe samochody. Partnerem jest firma badawcza Minds & Roses. Do Wielkiego Testu Salonów wybieranych jest drogą losowania 30 proc. salonów danej marki, jednak nie mniej niż 10.

WielkiTest Salonow 2022 Foto: Auto Świat
WielkiTest Salonow 2022

Badanie przeprowadzane jest metodą "tajemniczego klienta". Specjalnie przeszkoleni audytorzy odwiedzają salony dilerskie (po uprzednim umówieniu wizyty – oczywiście anonimowo) z zamiarem kupna samochodu. Podczas wizyty sprawdzają i oceniają kilkadziesiąt parametrów w trzech głównych kategoriach: "organizacja salonu", "obsługa klienta" i "jazda testowa".