Aktualnie produkowany Continental GT Speed ma masę tylko 2,5 tony i bez problemu może porównywać się swoimi osiągnięciami z najszybszymi autami sportowymi. Tym bardziej, że właściciel arystokratycznej brytyjskiej marki – niemiecki koncern Volkswagen – zainwestował w kolejne modernizacje.
Obecnie model ten napędzany jest silnikiem benzynowym 6.0 W12 z parą turbosprężarek o mocy 635 KM i maksymalnym momentem obrotowym 820 Nm, co pozwala na osiąganie maksymalnej prędkości 331 km/h. Wersja otwarta GTC jest o 4 km/h wolniejsza.
Design nadwozia otrzymał kilka zmian kosmetycznych, a wnętrze pozostało praktycznie bez zmian. Do oferty doszła nowa barwa nadwozia – czerwona Candy, a także inne możliwości konfiguracji barw skórzanych pokryć siedzeń.
CZYTAJ WIĘCEJ
Galeria zdjęć
Design nadwozia otrzymał kilka zmian kosmetycznych, a wnętrze pozostało praktycznie bez zmian. Do oferty doszła nowa barwa nadwozia – czerwona Candy, a także inne możliwości konfiguracji barw skórzanych pokryć siedzeń.
Aktualnie produkowany Continental GT Speed ma masę tylko 2,5 tony i bez problemu może porównywać się swoimi osiągnięciami z najszybszymi autami sportowymi. Tym bardziej, że właściciel arystokratycznej brytyjskiej marki – niemiecki koncern Volkswagen – zainwestował w kolejne modernizacje.
Wnętrze brytyjskiego arystokraty jest nie tylko nowoczesne, ale przy tym funkcjonalne.
Dwóch pasażerów na tylnych siedzeniach ma zapewniony najwyższy komfort.
Obecnie model ten napędzany jest silnikiem benzynowym 6.0 W12 z parą turbosprężarek o mocy 635 KM i maksymalnym momentem obrotowym 820 Nm, co pozwala na osiąganie maksymalnej prędkości 331 km/h. Wersja otwarta GTC jest o 4 km/h wolniejsza.