Z punktu widzenia przeciętnego Polaka kilka nowości wydaje się być szczególnie interesujące. Jeśli przyjąć, że głównym kryterium przy zakupie nowego auta jest cena, to spore szanse na sukces rynkowy mają trojaczki z Kolina - Toyota Aygo, Peugeot 107 i Citroen 1. Na pewno spore powodzenie czeka nowego Volkswagena Passata oraz Opla Zafirę. Natomiast ciekawe, jak zaprezentuje się najpopularniejsza w Polsce marka - Fiat, w segmencie aut klasy średniej wyższej.

Toyota Aygo, Citroen C1 i Peugeot 107 - maleństwa produkowane w czeskim Kolinie. Samochody są bardzo małe a wnętrze bardzo skromne. Dostępne także w wersji 5-drzwiowej. Silniki 1,1 l i 1,4 diesel. Jeśli cena nie będzie zaporowa będą idealnym samochodem dla handlowca. Małe, tanie i, co ważne, z dobrą wartością rezydualną.

Volkswagen, bez większego rozgłosu pokazuje nowego Passata - dzięki tej limuzynie VW z pewnością wkroczy do segmentu premium walcząc z Volvo, Audi i BMW. Wykończenie najwyższej jakości, do tego cała gama silników koncernu VW.

Fiat Croma - podobny nieco do Stilo Multiwagon, jest wielką nadzieją Fiata. Ma uzupełnić lukę w ofercie koncernu w segmencie D. Świetnie wyposażony, z eleganckim wnętrzem może wprowadzić spore zamieszanie w segmencie Laguny, Peugeota 407, Octavii. Cena jest jeszcze nieznana.

Opel Zafira - biorąc pod uwagę nową Astrę, można się było spodziewać czegoś bardziej spektakularnego. Odświeżono design choć sylwetka pozostaje niemal nietknięta.

I na koniec jedne z najpiękniejszych na targach. Alfa Romeo Brera - Alfa tym modelem dokonuje wielkiego powrotu do samochodów Coupe. Alfa Romeo 159 - reprezentacyjna limuzyna ze sportowym duchem. Obie Alfy wyznaczają nowy design marki, z potrójnymi reflektorami, ukrytymi pod szkłem.