Celem projektu Ha:Mo jest próba zorganizowania niskoemisyjnego, indywidualnego transportu miejskiego, tzn. produkującego minimalne ilości spalin, bez ograniczenia mobilności społeczeństwa. Program ma prowadzić do efektywnego zwiększenia mobilności dzięki nowym osiągnięciom technologii. System integruje komunikację miejscką z krótkotrwałym wynajmowaniem pojazdów elektrycznych. Po przejechaniu części trasy komunikacją miejską lub własnym samochodem użytkownicy mogą przesiąść się do małego, dwuosobowego wozidełka. Specjalnie do tego celu Toyota stworzyła trójkołowiec i-Road.
i-Road to nieduży pojazd wyglądający jak zabudowany motocykl. Jest wąski i zwrotny, ale zapewnia bezpieczeństwo i ochronę od deszczu. Stabilność zapewnia konstrukcja – dwa kola z przodu oraz jedno z tyłu. Na jednym miejscu parkingowym mieszczą się cztery i-Road. Trójkołowiec mierzy 2350 mm długości, 1445 mm wysokości, a jego rozstaw osi to 1700 mm. Pojazd ważący 300 kg napędzają dwa silniki elektryczne o mocy 2kW zamontowane na przednich kołach. Energia czerpana z baterii litowo-jonowych zapewnia pokonanie dysntasu do 50 km. Akumulator można ładować z gniazdka domowego lub w sieci specjalnych stacji,które znajdą się że w Grenoble. i-Road osiąga maksymalną prędkość 45 km/h, a system Active Lean pozwala mu na kontrolę pochylenia oraz umożliwia stabilną jazdę.