To zaledwie o 8 tys. złotych więcej od wersji M30d z silnikiem wysokoprężnym. Niewielka różnica w cenie może się przyczynić do dużej popularności odmiany hybrydowej, szczególnie, że jest ona mocniejsza i bardziej ekonomiczna od diesla. Producent dodaje, że za "dopłatę" do hybrydowego napędu u konkurencji można co najwyżej zamówić okno dachowe...

Sercem Infiniti M35h jest system Direct Response Hybrid, czyli układ przeniesienia napędu nowej generacji, składający się z jednego silnika elektrycznego i dwóch sprzęgieł. System DRH sprzęga 3,5-litrowy silnik benzynowy V6 o mocy 306 KM z pojedynczym silnikiem elektrycznym o mocy 68 KM, który jest jednym z najmocniejszych silników elektrycznych stosowanych w hybrydach. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego układu hamulcowego odzyskującego energię oraz wydajnej baterii litowo-jonowej, sam silnik elektryczny umożliwia jazdę M35h nawet z prędkością 100 km/h. Testy wykazały, że przy jeździe mieszanej M35h może być napędzany w trybie elektrycznym aż przez 50% czasu jazdy.

Przyspieszenie 0-100 km/h odbywa się w jedyne 5,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Wszystko to przy niskim zużyciu paliwa (średnio 7 l/100 km), które gwarantuje posiadaczom M35h zasięg do około 1 200 km.

Pod względem mocy i niskiej emisji spalin, ten czterodrzwiowy, 364-konny model benzynowo-elektryczny nie ma sobie równych w segmencie. M35h rozpędza się bowiem od 0 do 100 km/h w jedyne 5,5 sekundy, zaś emisja CO2 wynosi zaledwie 162 g/km.

Wyposażenie wszystkich modeli Infiniti M35h obejmuje ponadto innowacyjne hybrydowo-elektryczne wspomaganie kierownicy, system odzyskujący energię z hamowania, ekran na desce rozdzielczej, prezentujący przepływ energii czy akustyczny system ostrzegania pieszych (VSP). VSP emituje przyjemny, zupełnie nieuciążliwy dźwięk, którego częstotliwość i natężenie zmienia się zależnie od prędkości samochodu.

Każde Infiniti M35h jest standardowo wyposażane w takie elementy jak: podgrzewane i wentylowane przednie fotele klasy premium, obszyte delikatną skórą typu semi anilina, reflektory biksenonowe z systemem doświetlania zakrętów, regulowane elektrycznie fotele, podgrzewana i elektrycznie regulowana kierownica, kamera cofania z czujnikami parkowania, wykończenie z drewna jesionowego, powlekanego proszkowanym srebrem oraz twardy dysk z Music Boxem. Jest też okno dachowe, tempomat, dwustrefowa klimatyzacja, funkcja "smart access" oraz technologia Bluetooth, umożliwiająca między innymi podłączenie iPoda.

Wersja GT Premium, która według producenta ma być wersją najczęściej wybieraną, nie różni się pod względem mechanicznym od wersji GT. Dodatkowo natomiast wyposażona jest w system nawigacji z dyskiem HDD o pojemności 30 GB, z ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości, trójwymiarową grafiką i przewodnikami Michelin, klimatyzację "Leśne powietrze" (Forest Air), 16-głośnikowy system nagłośnieniowy Bose Premium Surround Sound, "Dynamiczną Tarczę Bezpieczeństwa" (Dynamic Safety Shield), składającą się z systemu eliminacji martwego pola (BSI ― Blind Spot Intervention), inteligentnego tempomatu (ICC ― Intelligent Cruise Control) oraz systemu ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDW ― Lane Departure Warning) i systemu zapobiegania niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDP - Lane Departure Prevention). Wersja GT Premium wyposażona jest również w innowacyjny pedał ekologiczny, pozwalający zaoszczędzić paliwo i zmniejszyć emisję spalin.

Model Infiniti M35h GT został wyceniony na 259 650 złotych, a GT Premium to koszt 284 850 złotych. Jedynymi opcjami są zestaw multimedialny z klimatyzacją "Leśne powietrze" (Forest AirTM) dla wersji GT (12 250 złotych) oraz lakier metalizowany (3 800 złotych).