Auto Świat Jeep Grand Cherokee SRT: terenówka tylko na asfalt

Jeep Grand Cherokee SRT: terenówka tylko na asfalt

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Jeep Garnd Cherokee SRT jest inny niż wszystkie dotychczasowe: najmocniejszy i najszybszy w historii, w dodatku tylko do jazdy po asfalcie!

Jeep Grand Cherokee SRT: terenówka tylko na asfalt
Zobacz galerię (7)
Auto Świat
Jeep Grand Cherokee SRT: terenówka tylko na asfalt

Supersportowcy po obu stronach Atlantyku sygnowani są dodatkowymi literami: BMW ma swoje M, Mercedes– AMG, a Jeep – SRT. Co ten skrót znaczy dla Grand Cherokee?

Ani śladu downsizingu czy sprężarek – to wynalazki Europejczyków

Topowy Jeep przygotowany przez team Street and Racing Technology napędzany jest potężnym, 6,4-litrowym silnikiem V8, ma obniżone nadwozie, układ jezdny dostosowany do wysokich prędkości i zestaw dodatków stylistycznych, które i tak już rzucającego się w oczy SUV-a czynią megaspektakularnym.

Jeździ tak samo niesamowicie, jak wygląda

Moc i wysoki moment obrotowy uzyskiwane z dużej pojemności skokowej pozwalają czuć się pewnie. Przyspieszenie wciska w fotel, a silnik brzmi tak, jak tylko 8-cylindrowce potrafią. Mimo masy i gabarytów prowadzi się, jak na sportowca przystało, w czym wydatnie pomaga adaptacyjne zawieszenie, dające możliwość wyboru charakterystyki jezdnej spośród 5 opcji: Auto, Sport, Snow, Track i Tow.

Najlepsze na koniec: SRT oferuje znakomite osiągi i kompletne wyposażenie w cenie znacznie niższej niż jego niemieccy konkurenci.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: