Z zewnątrz odmieniony Patriot błyszczy ogromnymi aluminiowymi obręczami kół Monostar IV w rozmiarze 19, bądź nawet 20 cali, oraz zmienioną osłoną chłodnicy z chromowanymi akcentami. Po otwarciu drzwi progi rozświetlają się delikatną niebieską poświatą. Dość ponurą stylistykę kokpitu znacznie ożywiły aluminiowe panele wykończeniowe. Na życzenie niemiecki tuner pokryje szlachetną skórą boczki drzwi, lewarek dźwigni zmiany biegów, a maskownice głośników zaopatrzy w chromowane pierścienie. Wszystko to za 1199 funtów. Tym, którzy pragna wykrzesać więcej mocy z dwulitrowego, 140-konnego diesla TDI polecamy moduł Startech Xtra Performance za 999 funtów. Po jego zamontowaniu zmienia się chrakterystyka pracy silnika na niższych obrotach, a jego moc wzrasta do 180 KM. Zdecydowanie najdroższym elementem pakietu Startech są wspomniane wcześniej ogromne koła z oponami Yokohama. Ale czy jest to nieodzowny element w tego typu aucie?Źródło: Startech