Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Kia pro_cee'd

Kia pro_cee'd

Rozkręciliśmy na części pierwsze Kię z przebiegiem 100 tys. To auto podzieliło redakcję
Testy długodystansowe

Rozkręciliśmy na części pierwsze Kię z przebiegiem 100 tys. To auto podzieliło redakcję

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Dla nich to był kiepski rok: 2024 r. oznaczał koniec tych samochodów. Wśród nich modele Toyoty i Kii
Wiadomości

Dla nich to był kiepski rok: 2024 r. oznaczał koniec tych samochodów. Wśród nich modele Toyoty i Kii

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Były filarem każdego producenta, dziś trzydrzwiowe hatchbacki znikają jeden po drugim. Dlaczego?
Aktualności

Były filarem każdego producenta, dziś trzydrzwiowe hatchbacki znikają jeden po drugim. Dlaczego?

Kiedyś trzydrzwiowe hatchbacki były takim hitem, że trafiały nie tylko do gam Forda Focusa bądź Hondy Civic, ale nawet VW Passata. Dziś w Europie oferują je już zaledwie cztery marki, przy czym 12 wycofało się w ciągu ostatnich czterech lat! Dlaczego auta, które miały być tanie dla klientów, raptem stały się za drogie dla producentów?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Używane auto za 20 000 zł z silnikiem benzynowym - co warto kupić? TOP 10
Co warto kupić

Używane auto za 20 000 zł z silnikiem benzynowym - co warto kupić? TOP 10

Zakup rasowego hot hatcha, czy też mocnego coupé, jest kosztowny, a do tego trudny. Można jednak, nie rezygnując ze stylu, kupić kompakt 3d z trwałym benzyniakiem. Przedstawiamy udane auta o mocy od 123 do 150 KM.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
KIA ProCeed – to nie jest nudne kompaktowe kombi. Poradnik kupującgo
Aktualności

KIA ProCeed – to nie jest nudne kompaktowe kombi. Poradnik kupującgo

KIA ProCeed to jedyny w swoim rodzaju samochód, bo ciężko określić go jako nudne kompaktowe kombi. Dużo lepiej pasuje tu określenie – shooting brake! Szok i niedowierzanie, tego w kompaktach dawno nikt nie robił. Próg wejścia to 124 900 zł za wersję 160-konną GT-line, ale warto rozważyć topowe GT o mocy 204 KM za 143 900 zł.

Zabezpieczenie przed kradzieżą - 11 nowych aut w teście
Eksploatacja

Zabezpieczenie przed kradzieżą - 11 nowych aut w teście

Brytyjski Thatcham od wielu lat sprawdza fabryczne zabezpieczenia samochodów przed kradzieżą. Wyniki zeszłorocznego testu modeli z rocznika 2019 wciąż nie napawają optymizmem, nawet marki premium wypadają marnie.

Kia Procced 1.4 GT Line – mniej egoistyczna - TEST
Testy nowych samochodów

Kia Procced 1.4 GT Line – mniej egoistyczna - TEST

Chcesz Kię Proceed w wersji GT, czy GT Line? W tym wypadku to nie różnica w cenie albo mocy, lecz charakter auta powinien zadecydować o wyborze. Różnice są przecież ogromne, ale nasze gusty - całkiem odmienne.

Kia Proceed GT – odskocznia od codzienności
Testy nowych samochodów

Kia Proceed GT – odskocznia od codzienności

Kia Proceed GT Jest praktycznym, pięciodrzwiowym, kompaktowym kombi, ale wygląda i brzmi tak, że ludzie oglądają się za nim na ulicy. Z Proceedem w usportowionej wersji GT możesz liczyć na chwile przyjemności w codziennej jeździe.

Kia Proceed GT - sportowy szyk bez poświęceń | TEST
Testy nowych samochodów

Kia Proceed GT - sportowy szyk bez poświęceń | TEST

Jeśli nie lubisz się umartwiać, a chciałbyś jeździć autem tak troszeczkę sportowym, Kia Proceed jest dobrym wyborem. Wprawdzie bariera wejścia, czyli cena najtańszej wersji, jest wysoka, ale za to różnica w cenie pomiędzy odmianą najtańszą a topową już nie przeraża. Dobrze rozumiesz: jeśli Proceed, to tylko z najmocniejszym 204-konnym benzyniakiem, słabsze wersje są bez sensu!

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Kia ProCeed - praktyczna, lecz sportowa
Testy i prezentacje

Kia ProCeed - praktyczna, lecz sportowa

Nazwa pozostaje, ale zmienia się charakter Kii ProCeed. Trzydrzwiowe coupe ustępuje miejsca stylowemu kombi o sylwetce shooting brake. Nowy model pojawi się w polskich salonach przed wakacjami.

Kia ProCeed - trendsetter Kii | TEST
Testy nowych samochodów

Kia ProCeed - trendsetter Kii | TEST

Nazwa pozostaje, ale zmienia się charakter Kii ProCeed. Trzydrzwiowe coupe ustępuje miejsca stylowemu kombi o sylwetce shooting brake. Nowy model pojawi się w polskich salonach przed wakacjami.

Paris Motor Show – Kia ProCeed w nowym wcieleniu
Premiery

Paris Motor Show – Kia ProCeed w nowym wcieleniu

Gwiazdą koreańskiej marki podczas tegorocznego salonu samochodowego w Paryżu jest zupełnie nowa generacja modelu ProCeed. W przeciwieństwie do poprzednika nie jest już to jednak auto 3-drzwiowe, a elegancki shooting brake łączący cechy funkcjonalnego, rodzinnego kombi ze sportowym stylem coupe

Nikt nie spodziewał się nowej Kii ProCeed w takiej postaci
Premiery

Nikt nie spodziewał się nowej Kii ProCeed w takiej postaci

Kia, tworząc kolejną generację ProCeeda, poszła na całkiem udany kompromis. Co prawda zrezygnowała z charakternego, ale niepraktycznego, 3-drzwiowego nadwozia, jednak specjalnie dla tego modelu stworzyła oryginalne nadwozie typu shooting brake, czyli, mówiąc prościej, sportowe kombi. Byliśmy na światowej prezentacji tego modelu.

Kia Proceed Concept – nadal w formie
Aktualności

Kia Proceed Concept – nadal w formie

Kia pokazała pierwsze zdjęcia swojego nowego samochodu studyjnego Proceed Concept. Jest na co popatrzeć. Trzymamy kciuki, żeby tego typu auto w jak najwierniejszej formie pojawiło się w gamie następnej generacji modelu cee'd.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Kia cee’d GT i pro_cee’d GT: koreańskie hot-hatche
Auto Świat

Kia cee’d GT i pro_cee’d GT: koreańskie hot-hatche

Kia odnowiła już całą swoją gamę modelową, więc teraz zabiera się za auta… sportowe i wypuszcza na rynek ponad 200-konne odmiany modeli cee’d i pro_cee’d. Czy koreańskie kompakty zagrożą VW Golfowi GTI i spółce?

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Początek produkcji Kii pro_cee'd
Auto Świat

Początek produkcji Kii pro_cee'd

15 lutego 2013 roku w fabryce na SłowacjiKia uruchomiła seryjną produkcję trzydrzwiowej wersji modelu cee'd drugiej generacji. Nowy pro_cee'd kosztuje od 56 990 zł

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Kia Pro_Cee’d GT atrakcyjniejsza od VW Golfa
Auto Świat

Kia Pro_Cee’d GT atrakcyjniejsza od VW Golfa

Ten oczekiwany model wciąż jest przedmiotem spekulacji, ale mamy pierwsze zdjęcia, które potwierdzają, że Kia poważnie zamierza i w tym segmencie zaatakować rynek europejski

Nowa Kia pro_cee'd od 56 990 zł
Auto Świat

Nowa Kia pro_cee'd od 56 990 zł

Kia Motors Polska podała ceny i wyposażenie nowego modelu cee'd w wersji trzydrzwiowej. Ceny pro_cee'da drugiej generacji zaczynają się od niecałych 57 tys. zł. Auto pojawi się w salonach na wiosnę, zamówienia już są przyjmowane

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Honda Civic kontra Kia pro cee'd: sportowe kompakty
Porównania samochodów

Honda Civic kontra Kia pro cee'd: sportowe kompakty

Są auta, w których wolimy słuchać muzyki, a są też takie, których silnik gra najpiękniejszą melodię. Tak czy inaczej, podczas jazdy zmysł słuchu lubi być dopieszczany – potęguje to radość z prowadzenia. Przedstawiamy dwa auta, w których wrażenia akustyczne generowane są sztucznie: Kię pro_cee’d GT i Hondę Civic 1.6 i-DTEC

Kia pro cee'd - Sportowy hothatch na ropę
TV

Kia pro cee'd - Sportowy hothatch na ropę

Kia pro cee'd aspiruje do bycia sportową odmianą cee'da. Jej nadwozie dzięki zwężającym się ku tyłowi bocznym szybom oraz ciekawym przetłoczeniom obiecuje sportowe osiągi.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.