Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...
Auto Świat Kia pro_cee'd

Kia pro_cee'd

Używane auto za 20 000 zł z silnikiem benzynowym - co warto kupić? TOP 10

Używane auto za 20 000 zł z silnikiem benzynowym - co warto kupić? TOP 10

Zakup rasowego hot hatcha, czy też mocnego coupé, jest kosztowny, a do tego trudny. Można jednak, nie rezygnując ze stylu, kupić kompakt 3d z trwałym benzyniakiem. Przedstawiamy udane auta o mocy od 123 do 150 KM.

Były filarem każdego producenta, dziś trzydrzwiowe hatchbacki znikają jeden po drugim. Dlaczego?

Były filarem każdego producenta, dziś trzydrzwiowe hatchbacki znikają jeden po drugim. Dlaczego?

Kiedyś trzydrzwiowe hatchbacki były takim hitem, że trafiały nie tylko do gam Forda Focusa bądź Hondy Civic, ale nawet VW Passata. Dziś w Europie oferują je już zaledwie cztery marki, przy czym 12 wycofało się w ciągu ostatnich czterech lat! Dlaczego auta, które miały być tanie dla klientów, raptem stały się za drogie dla producentów?

100 tys. km Kią ProCeed – czy jest trwała i niezawodna?

100 tys. km Kią ProCeed – czy jest trwała i niezawodna?

Pomarańczowa Kia ProCeed GT pokonała 100 tys. km bez wielkiego wysiłku. I bez większych awarii. Ale koreańskiemu kompaktowi i tak udało się nieco podzielić redakcję.

Zabezpieczenie przed kradzieżą - 11 nowych aut w teście

Zabezpieczenie przed kradzieżą - 11 nowych aut w teście

Brytyjski Thatcham od wielu lat sprawdza fabryczne zabezpieczenia samochodów przed kradzieżą. Wyniki zeszłorocznego testu modeli z rocznika 2019 wciąż nie napawają optymizmem, nawet marki premium wypadają marnie.

Kia XCeed - w czym jest lepsza od Kii Ceed?

Kia XCeed - w czym jest lepsza od Kii Ceed?

Kia od kilku lat coraz lepiej sobie radzi na naszym rynku. To fakt, że jestem tak stary, że pamiętam czasy Kii Pride. Ale w przypadku tego producenta czas tak szybko leci, że wystarczyło kilkanaście lat, aby jego produkty jakością wykończenia, bezawaryjnością, czy stylem nie tylko dorównywały konkurentom z Europy, ale czasami nawet okazywały się od nich lepsze. Mnie natomiast czeka 7 przygód z Kią Xceed. Czy któraś z nich obnaży jakieś słabe strony kompaktowego crossovera Kii? Czas pokaże.

Kia Procced 1.4 GT Line – mniej egoistyczna - TEST

Kia Procced 1.4 GT Line – mniej egoistyczna - TEST

Chcesz Kię Proceed w wersji GT, czy GT Line? W tym wypadku to nie różnica w cenie albo mocy, lecz charakter auta powinien zadecydować o wyborze. Różnice są przecież ogromne, ale nasze gusty - całkiem odmienne.

Kia Proceed GT – odskocznia od codzienności

Kia Proceed GT – odskocznia od codzienności

Kia Proceed GT Jest praktycznym, pięciodrzwiowym, kompaktowym kombi, ale wygląda i brzmi tak, że ludzie oglądają się za nim na ulicy. Z Proceedem w usportowionej wersji GT możesz liczyć na chwile przyjemności w codziennej jeździe.

Kia Proceed GT - sportowy szyk bez poświęceń | TEST

Kia Proceed GT - sportowy szyk bez poświęceń | TEST

Jeśli nie lubisz się umartwiać, a chciałbyś jeździć autem tak troszeczkę sportowym, Kia Proceed jest dobrym wyborem. Wprawdzie bariera wejścia, czyli cena najtańszej wersji, jest wysoka, ale za to różnica w cenie pomiędzy odmianą najtańszą a topową już nie przeraża. Dobrze rozumiesz: jeśli Proceed, to tylko z najmocniejszym 204-konnym benzyniakiem, słabsze wersje są bez sensu!

Kia ProCeed - praktyczna, lecz sportowa

Kia ProCeed - praktyczna, lecz sportowa

Kia ProCeed - trendsetter Kii | TEST

Kia ProCeed - trendsetter Kii | TEST

Nazwa pozostaje, ale zmienia się charakter Kii ProCeed. Trzydrzwiowe coupe ustępuje miejsca stylowemu kombi o sylwetce shooting brake. Nowy model pojawi się w polskich salonach przed wakacjami.

Paris Motor Show – Kia ProCeed w nowym wcieleniu

Paris Motor Show – Kia ProCeed w nowym wcieleniu

Gwiazdą koreańskiej marki podczas tegorocznego salonu samochodowego w Paryżu jest zupełnie nowa generacja modelu ProCeed. W przeciwieństwie do poprzednika nie jest już to jednak auto 3-drzwiowe, a elegancki shooting brake łączący cechy funkcjonalnego, rodzinnego kombi ze sportowym stylem coupe

Nikt nie spodziewał się nowej Kii ProCeed w takiej postaci

Nikt nie spodziewał się nowej Kii ProCeed w takiej postaci

Kia, tworząc kolejną generację ProCeeda, poszła na całkiem udany kompromis. Co prawda zrezygnowała z charakternego, ale niepraktycznego, 3-drzwiowego nadwozia, jednak specjalnie dla tego modelu stworzyła oryginalne nadwozie typu shooting brake, czyli, mówiąc prościej, sportowe kombi. Byliśmy na światowej prezentacji tego modelu.

Kia Proceed Concept – nadal w formie

Kia Proceed Concept – nadal w formie

Kia pokazała pierwsze zdjęcia swojego nowego samochodu studyjnego Proceed Concept. Jest na co popatrzeć. Trzymamy kciuki, żeby tego typu auto w jak najwierniejszej formie pojawiło się w gamie następnej generacji modelu cee'd.

Kia cee’d GT i pro_cee’d GT: koreańskie hot-hatche

Kia cee’d GT i pro_cee’d GT: koreańskie hot-hatche

Kia odnowiła już całą swoją gamę modelową, więc teraz zabiera się za auta… sportowe i wypuszcza na rynek ponad 200-konne odmiany modeli cee’d i pro_cee’d. Czy koreańskie kompakty zagrożą VW Golfowi GTI i spółce?

Kia pro_cee'd GT w polskiej ofercie

Kia pro_cee'd GT w polskiej ofercie

Sportowy kompakt ze słowackiej Żyliny wjeżdża do polskich salonów. Najtańszą wersję będzie można kupić za 86 990 zł

Początek produkcji Kii pro_cee'd

Początek produkcji Kii pro_cee'd

15 lutego 2013 roku w fabryce na SłowacjiKia uruchomiła seryjną produkcję trzydrzwiowej wersji modelu cee'd drugiej generacji. Nowy pro_cee'd kosztuje od 56 990 zł

Kia Pro_Cee’d GT atrakcyjniejsza od VW Golfa

Kia Pro_Cee’d GT atrakcyjniejsza od VW Golfa

Ten oczekiwany model wciąż jest przedmiotem spekulacji, ale mamy pierwsze zdjęcia, które potwierdzają, że Kia poważnie zamierza i w tym segmencie zaatakować rynek europejski

Nowa Kia pro_cee'd od 56 990 zł

Nowa Kia pro_cee'd od 56 990 zł

Kia Motors Polska podała ceny i wyposażenie nowego modelu cee'd w wersji trzydrzwiowej. Ceny pro_cee'da drugiej generacji zaczynają się od niecałych 57 tys. zł. Auto pojawi się w salonach na wiosnę, zamówienia już są przyjmowane

Honda Civic kontra Kia pro cee'd: sportowe kompakty

Honda Civic kontra Kia pro cee'd: sportowe kompakty

Są auta, w których wolimy słuchać muzyki, a są też takie, których silnik gra najpiękniejszą melodię. Tak czy inaczej, podczas jazdy zmysł słuchu lubi być dopieszczany – potęguje to radość z prowadzenia. Przedstawiamy dwa auta, w których wrażenia akustyczne generowane są sztucznie: Kię pro_cee’d GT i Hondę Civic 1.6 i-DTEC

Kia pro cee'd - Sportowy hothatch na ropę

Kia pro cee'd - Sportowy hothatch na ropę

Kia pro cee'd aspiruje do bycia sportową odmianą cee'da. Jej nadwozie dzięki zwężającym się ku tyłowi bocznym szybom oraz ciekawym przetłoczeniom obiecuje sportowe osiągi.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test