Oprócz Polski wzięło w niej udział 30 państw, a wśród wielu ciekawych eksponatów znalazły się też produkowane wówczas samochody.
Zaprezentowano 42 marki, m.in. angielskie Humbery, Hillmany i Morrisy, austriackie Austro-Daimlery i Steyry, czechosłowackie Pragi, Skody, Tatry i Zbrojowki, włoskie Fiaty i Lancie, do tego oczywiście marki niemieckie, francuskie i amerykańskie.
Z polskich producentów swoje konstrukcje wystawiły: Państwowe Zakłady Inżynieryjne, Urus oraz mała firma Iradam, prezentująca projekt samochodu o tej samej nazwie.
W relacji z wystawy miesięcznika „Auto” autor zwracał uwagę na nowość – podwozie z silnikiem Diesla. Była to zapowiedź samochodu osobowego z silnikiem wysokoprężnym. Jednak masowa produkcja osobówek z dieslem pod maską ruszyła dopiero w 1936 roku (Mercedes 260 D).
Dużo uwagi w opisie wystawy poświęcono stoisku Państwowego Monopolu Spirytusowego, gdzie prezentowana była aparatura do wyrobu odwodnionego spirytusu – głównego składnika mieszanki do napędu silników spalinowych.
Autor zwracał uwagę, że w tym czasie wiele europejskich firm samochodowych stosowało do napędu silników mieszankę spirytusową.