Impreza organizowana wespół z klubami Mercedesa i porannym programem Dzień Dobry TVN przyciągnęła tłumy warszawiaków.
Najstarsze modele Mercedesa, jakie dotarły na spotkanie to model 200 z 1933 roku Daniela Miłoszewskiego i 200 roadster sport z 1936 roku Leszka Ficenesa.
Z powojennych modeli Mercedesa najcenniejszym i najrzadszym był model 300 SC z 1955 roku. Jest to jeden z kilku, jakie są w Polsce. Auto bardzo rzadko pojawia się na zlotach i zawsze wzbudza sensację.
Towarzyszył mu model 190 SL z 1958 roku – pierwszy z serii SL.
Na spotkanie przyjechali także członkowie klubu Mercedesa Pagody w Polsce. Pagoda to model W113 produkowany w latach 1963-71.
Wśród ciekawych i rzadko spotykanych aut wymienić trzeba Mercedesa 300 nazywanego Adenauerem. Takim właśnie modelem w latach 40. i 50. XX wieku jeździł, a właściciwie był wożony, kanclerz Niemiec Konrad Adenauer.
Zaintertesowanie wzbudzały też modele W111 – luksusowe limuzyny z lat 60. XX wieku oraz model W107 – trzecia generacja sportowej odmiany SL.
Galeria zdjęć
Mercedes 190 SL oraz 300 SC
Mercedes Adenauer (czerwony) oraz Pagoda
Meercedes Pagoda oraz przedwojenny 200 roadster
Mercedes 200 roadster z 1936 r.oraz model 200 z 1933 r.
Mercedes W107 oraz W110
Mercedes W 110 oraz W111
Mercedes W111 oraz C 107
Dwa przedwojenne modele: 200 oraz 200 roadster
Współczesny Mercedes SLS wzorowany na słynnym 300 SL Gullwingu z lat 50.
Mercedes W111
Modele W113 z Klubu Mercedesa Pagody
Mercedesy Pagody
Mercedesy Pagody
Mercedes G oraz W107
Mercedes W107 oraz W114
Mercedes 190 SL oraz 300 SC
Bobo w Mercedesie 200 roadster
Wnętrze Mercedes 200 roadster z 1936 r.
Mercedes 200 z 1933 r.
Mercedes 200 oraz 200 roadster - od tyłu
Wnętrze Mercedes 190 SL
Mercedes 190 SL
Mercedes Adenauer
Mercedes W114 oraz Ponton
Mercedes Ponton
Przyszła właścicielka Mercedesa 190 SL